Kansloos ben je nooit maar normaliter is t nu klaar...
Kansloos ben je nooit maar normaliter is t nu klaar...
Ik denk dat het 2 ploegen van redelijk vergelijkbaar niveau zijn. Schalke licht favoriet, maar je bent niet kansloos dat je er 2x met 3-0 afgaat of zo.Kansloos ben je nooit maar normaliter is t nu klaar...
Aan de andere kant, dit is beter dan telkens verder terug lopen en op zijn NLs in de EC een late tegentreffer om je oren krijgen.
Het gaat nu (dan eindelijk) leven, kwartfinale, godsamme, mijn ene dochter was een baby en de andere moest nog geboren worden, zo lang is dat terug.
Niks van, Ajax moet de EL winnen. Volgend seizoen drie clubs in de CL! Of werkt het niet zo dat het voorronde ticket dan doorschuift naar de nummer 3?
Ik denk dat het 2 ploegen van redelijk vergelijkbaar niveau zijn. Schalke licht favoriet, maar je bent niet kansloos dat je er 2x met 3-0 afgaat of zo.
Gezien de begroting van beide clubs is Ajax volstrekt kansloos.
Sinds wanneer is dat belangrijk?
Sinds wanneer geloof jij een Ajacied. Schrijf eens gewoon je eigen mening, dan kan ik dien tenminste belachelijk maken.Pascallovic vindt de begroting een meetgraad, vandaar.
Prima tegenstander.
Alleen tegen Lyon was je volstrekt kansloos geweest. De rest is te pakken.
Makkie 0-1 / 1-0.Sinds wanneer geloof jij een Ajacied. Schrijf eens gewoon je eigen mening, dan kan ik dien tenminste belachelijk maken.
Makkie 0-1 / 1-0.
Over twee wedstrijden.wat is dat nou kun je geen keuze maken ofzo?
Over twee wedstrijden.
Je bent niet echt snel van begrip, sloompie.Maak je je keuze pas over 2 wedstrijden? En welke wedstrijden zijn dat?