AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Ik heb op de een of andere manier weer zo'n ouderwets pessimistisch gevoel. Laat ik er maar is helemaal naast zitten ajb.
Ik word er voorlopig iig nog niet echt warm van.

Ik vind het ook een linke pot. Zo'n voorzet die telkens net niet goed valt. Legia dat er eenvoudig doorheen komt.

Traor? wel weer om te huilen. Maar goed, dat zeggen we wekelijks.
 

JMD

Well-known member
Ajax begon sterk en gaf de Polen weinig kans, maar de laatste 10 minuten voor rust komen ze er toch vaak goed uit en had het zomaar ook 0-1 kunnen zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Jaaa! Leuk voor Viergever. Bekroning op een goeie wedstrijd en sowieso een sterke periode van hem de laatste tijd.
 

JMD

Well-known member
Dolberg helaas weer dramatisch vandaag. Lijkt wel alsof hij er niet bij is met zijn kop.
Die heeft gewoon een dip. Het is een jonge speler, daar gebeurt dat altijd mee. Komt vanzelf goed.

Ai Ajax, dit moet je toch echt beter uitspelen.
 

Reinoud

Well-known member
Die S?nchez is wel van grote klasse zeg. Als ik dan de begin periode van Chivu in gedachten erbij haal is die al veel verder. Wel zonde van deze kaart. Maar die scheids is wel een flapdrol zeg.
 

erka

Well-known member
Die scheids had m al verschillende keren gewaarschuwd dus dan moet je gewoon slimmer zijn. Wordt een flinke aderlating als Ajax dit redt, beest van een verdediger.
 

SanMark.

Well-known member
Wat hebben we het getroffen met Onana als keeper.

Komt op de juiste momenten uit, als hij een tikkie krijgt staat hij op en zeurt niet. Straalt ??n en al rust uit.

Topkeeper in wording.
 

JMD

Well-known member
Wat hebben we het getroffen met Onana als keeper.

Komt op de juiste momenten uit, als hij een tikkie krijgt staat hij op en zeurt niet. Straalt ??n en al rust uit.

Topkeeper in wording.
Helemaal mee eens.

Ajax speelt Russisch roulette.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan