AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Sjongejonge wat zijn Nederlandse ploegen toch slecht in Europa.

Ajax verknalt ook kans op kans op kans op kans op kans op kans op kans op kans.
 

SanMark.

Well-known member
Sjongejonge wat zijn Nederlandse ploegen toch slecht in Europa.

Ajax verknalt ook kans op kans op kans op kans op kans op kans op kans op kans.

6 maand weg geweest en nog steeds het zelfde riedeltje over de Nederlandse clubs in Europa.

Als dit elk jaar gebeurd dan zal dit het niveau wel zijn.
 

erka

Well-known member
6 maand weg geweest en nog steeds het zelfde riedeltje over de Nederlandse clubs in Europa.

Als dit elk jaar gebeurd dan zal dit het niveau wel zijn.

Dat is toch slecht, dat je elke kans mist? AZ ook 3 100% kansen verknald.

Of is dat "gewoon ons niveau". Alles maar in de 2e ring schieten vrij voor de keeper.
 

gevegt

Well-known member
6 maand weg geweest en nog steeds het zelfde riedeltje over de Nederlandse clubs in Europa.

Als dit elk jaar gebeurd dan zal dit het niveau wel zijn.

Dat is ook zo.
Het enige verschil is dat er een paar jonkies nog toekomst hebben. Iedereen boven de 25 is kansloos voor de rest van Europa.
 

SanMark.

Well-known member
Dat is toch slecht, dat je elke kans mist? AZ ook 3 100% kansen verknald.

Als dat elk jaar gebeurd dan heb je simpel weg geen beter materiaal tot je beschikking.

En toch zijn er hier genoeg mensen die veel liever de EL kijken dan de CL.

Die bal van Klaassen was over de lijn dus die kans zat. ( is even een constatering en geen klagen want dat doe ik niet op de scheids)
 

erka

Well-known member
Als dat elk jaar gebeurd dan heb je simpel weg geen beter materiaal tot je beschikking.

En toch zijn er hier genoeg mensen die veel liever de EL kijken dan de CL.

Die bal van Klaassen was over de lijn dus die kans zat. ( is even een constatering en geen klagen want dat doe ik niet op de scheids)

Ja die zat.
 

JMD

Well-known member

De 5e man kon het niet zien omdat de keeper voor de bal lag. Die hoort dus ook aan de andere kant te staan, zodat de assistent aan de ene kant van de goal staat en de 5e man aan de andere kant van de goal. Dat was in het begin van de invoering van de 5e man ook het geval (toen stond die aan de andere kant van het doel), maar dat is veranderd omdat hij dan te dicht op 'de diagonaal' van de scheids stond... Tsja... Zou dat nou echt een probleem zijn, de scheids komt nooit verder dan rand 16 meestal. Om die reden staan dus de assistent en de 5e man aan dezelfde kant van de goal en zien die dus hetzelfde.
 

Eresd?g?

Banned
Ik dacht ook in eerste instantie dat die bal niet over de lijn was maar begrijp dat t toch goal was. Dolberg echter had natuurlijk moeten scoren.... Toch beetje overhyped?
 

SanMark.

Well-known member
Mwoh, leek mij wel. Zag ook al ergens een foto voorbijkomen waarop te zien was dat ie zat.

Maar het was niet goed waar te nemen, dus de arbitrage valt weinig te verwijten.

Kansen zoals die van Dolberg moeten erin en dan praat je niet meer over die bal. Daarom zal ik een scheids ook niets verwijten zeker niet als het om Ajax gaat. Je hebt hem vaker mee dan tegen. Al is dat in Europa niet altijd zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan