AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Loopt er in de jeugd geen linksbuiten rond? Younes is echt om te janken. Desnoods Sinkgraven daar en Dijks back al doet Sinkgraven het vrij aardig met name als tegenstander niet met buitenspelers speelt. Maar Nouri op linksbuiten is natuurlijk ook optie. Lees je mee Petertje?
 

Fregge

Well-known member
Loopt er in de jeugd geen linksbuiten rond? Younes is echt om te janken. Desnoods Sinkgraven daar en Dijks back al doet Sinkgraven het vrij aardig met name als tegenstander niet met buitenspelers speelt. Maar Nouri op linksbuiten is natuurlijk ook optie. Lees je mee Petertje?

Er schijnt een Marokkaanse aanvaller bij Jong Ajax rond te lopen die volgens mij best goed is op linksbuiten.
 

Abubakari

Well-known member
Wie is Tim Krul?

Onze huidige tweede keeper. Of derde, als Boer hoger in de hierarchie staat. Mooi toch, zo'n brede selectie? Je kunt twee volwaardige elftallen opstellen, iedereen houdt elkaar scherp. Zie Traor?, blinkt wekelijks uit omdat ie anders zijn plek kwijt raakt. Younes idem dito. Kortom, Cerny zal morgen wel mee mogen doen.
 

Jozsef

New member
Ik snap de aversie, maar ik heb weer genoten van Big John. Aandoenlijk? Misschien wel, maar toch heerlijk om te zien! :duim:
 

Mug

Member
Of Alcides ook maar enige invloed heeft gehad dat hij nu bij Ajax voetbalt.

Want dat is natuurlijk onzin.

Alcides heeft daar geen invloed op gehad,talent ontwikkelt zich vanzelf. Maar daar de hele familie Sinkgraven bij Alcides kind aan huis zijn, zijn we apetrots
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan