AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Start Driedetti speelt Celta hier minimaal gelijk. Zonde dat ze de EL niet serieus nemen.
 

Miramar

Well-known member
Guidetti irriteert mij enorm met zijn gedrag. Blij dat ie niet in Rotterdam loopt te schreeuwen.....
 

Pascallovic

Well-known member
Dat je zo'n wedstrijd nog bijna weggeeft in 10 minuten. Sta je een keer ruim voor in Europa met goed spel, kom je toch in de problemen. Gelukkig pak je hem uiteindelijk gewoon en ben je zeker van overwintering. Nu een keer een slotfase in een thuiswedstrijd waarbij je niet op het puntje van je stoel hoeft te zitten zou fijn zijn. Een mooie avond in elk geval en die Dolberg is toch wel erg goed voor iemand die in zijn eerste jaar op het hoogste niveau speelt.

Van zo'n Veltman wordt je overigens ook schijtziek met zijn man die tig keer een voorzet mocht geven, dat buitenspel opheffen bij de 3-1 en door die slecht getimede sliding dat het nog bijna 3-3 werd.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Man man, wat een dramatisch slot. Je speelt een prima wedstrijd, maar achterin blijft het dramatisch. De speelstijl van Bosz zorgt gewoon voor teveel druk op de achterste linie, waar alleen Sanchez dan overeind blijft. Onana heeft ook nog niet het zelfvertrouwen van een ervaren keeper, dus dat is lastig, maar ik heb wel vertrouwen in hem.

Maar al met al gewoon een uitstekende prestatie om zo vroeg je al te kwalificeren voor de volgende ronde. Vorig jaar was je al blij als je een puntje overhield aan Europese wedstrijden.
Wat Veltman en Traor? nog in de basis doen is me een raadsel.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat Bosz iets heeft tegen Tet?. Traor? vond ik iig iets minder slecht, laten we hopen dat hij die lijn doortrekt dan wordt het in februari nog wel wat.
Het verschil tussen Tete en Veltman schijnt volgens statistieken mee te vallen, al voelt het in de praktijk anders.

http://www.ajaxlife.nl/updates/analyse-duel-der-rechtsback-tete-versus-veltman


Traore is gisteren vooral gered door die actie bij de 2-0. Daarvoor was men ook in de Arena klaar met hem, omdat het nergens op leek wat ie aan het doen was. Als het in februari wat wordt hebben wij er niks aan, want dan zit ie bij de Afrika Cup.
 

Eresd?g?

Banned
Wat ik trouwens niet echt begrijp, waarom geeft Bosz een Tete niet een half uurtje ofzo? Sowieso had hij gisteren nog een wissel over. Het is wel alsof hij de lieverdjes van de Boer aan het wegpesten is.... Tete is verdedigend zoveel beter dan Veltman! Geef m keer de kans in ieder geval.
 

Eresd?g?

Banned
Klopt. Vond ik ook apart. Bazoer lijkt nu komende transferperiode te vertrekken. Veel geld maar wel weer groot talent minder.
 

Batigoal

Well-known member
Het verschil tussen Tete en Veltman schijnt volgens statistieken mee te vallen, al voelt het in de praktijk anders.

http://www.ajaxlife.nl/updates/analyse-duel-der-rechtsback-tete-versus-veltman


Traore is gisteren vooral gered door die actie bij de 2-0. Daarvoor was men ook in de Arena klaar met hem, omdat het nergens op leek wat ie aan het doen was. Als het in februari wat wordt hebben wij er niks aan, want dan zit ie bij de Afrika Cup.

Hij had na zijn assist alweer 2 acties waar hij zich compleet zinloos vastliep. Het is leuk voor hem dat hij nu in de statistieken wordt genoemd, maar ik vond hem gisteren weer dramatisch. Younes was ondanks zijn goal ook niet al te best. Des te knapper dat Dolberg zonder fatsoenlijke vleugels het zo goed doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan