DeftonesJP
New member
Jij redeneert vanuit de club en dan heb je gelijk, ik redeneer van uit mezelf als supporter en dek me alvast in.
Daar heb ik mijn twijfels over. Vorige week gaf je net zoveel kansen weg als je er cre?erde. Zoveel beter was je nu ook weer niet dan de tegenstander. Ja, we hadden de bal, voor wat het waard was. Met de Europese prestaties van Ajax en het trackrecord van Bosz in Europa reken ik op een uitschakeling in de voorronde CL.Ik hoop iig op een goed resultaat vanavond zodat je inderdaad zeker bent van EL.
Gewoon net zo goed spelen als vorige week, en het komt wel goed.
Zo veel kansen gaven we toch niet weg? Een kopbal en een blunder van Cillissen, dat was het. Dat wij zelf niet heel veel meer kansen schiepen klopt maar als de grens geen poep in z'n ogen had gehad dan waren we gewoon voor gekomen zonder dat er een vuilt in de lucht was.
Een kopbal, blunder van Cillissen, schot in de 16 vlak na de 0-1 en na rust nog die kopbal omdat de verdediging er eentje vergeten was. Dat vind ik nog best veel.Zo veel kansen gaven we toch niet weg? Een kopbal en een blunder van Cillissen, dat was het. Dat wij zelf niet heel veel meer kansen schiepen klopt maar als de grens geen poep in z'n ogen had gehad dan waren we gewoon voor gekomen zonder dat er een vuilt in de lucht was.
maar als de grens geen poep in z'n ogen had gehad dan waren we gewoon voor gekomen zonder dat er een vuilt in de lucht was.
Dan hoort het voordeel naar de aanvallende partij te gaan.Haha tuurlijk. Zelfs met stilstaand beeld was er nog geen duidelijkheid over.
Westermann in de basis; die ken ik nog niet.
Haha tuurlijk. Zelfs met stilstaand beeld was er nog geen duidelijkheid over.
Had liever dat ze die Westermann voor het weekend bewaarden...mg:Lekker ver van de goal spelen en het wordt nog grappig.
Neem aan dat we met ons blok van zes verdedigers niet gaan proberen ver van de goal te spelen.Lekker ver van de goal spelen en het wordt nog grappig.
Leuk een fantasie opstelling. Cillessen; Tete, Veltman, Viergever, Westermann, Dijks; Riedewald, Gudelj, Klaassen; Dolberg en Cassiera. Geen idee wat voor formatie je hiervan moet maken.
Ik denk
-----------------Cillissen-----------------------------
-----Veltman----Westermann------Viergever-------
Tete---------------------------------------------Dijks
------------------Riedewald--------------------------
------------Klaassen------Gudelj--------------------
----------Dolberg----------Cassiera-----------------
Al zou ik dan Tete en Veltman omdraaien
Aan Tete ook niet, die moet het ook vooral van zijn verdedigende kwaliteiten hebben en is aanvallend maar matig.Veltman in een 5-3-2 opstelling als rechtsback heb je juist helemaal geen kut aan.