Welke creatieve spelers (met name voor het middenveld) hebben ze op het oog die daarvoor moeten gaan zorgen?Niet zo veel, maar dat komt vanzelf wel.
Welke creatieve spelers (met name voor het middenveld) hebben ze op het oog die daarvoor moeten gaan zorgen?Niet zo veel, maar dat komt vanzelf wel.
Het lag gisteren wat mij betreft niet zo zeer aan de creativiteit op het middenveld. Daar heb ik op zich goede dingen gezien. De vleugelspelers brachten te weinig. Werden vaak genoeg 1 tegen 1 gezet, maar kwamen er nooit langs.Welke creatieve spelers (met name voor het middenveld) hebben ze op het oog die daarvoor moeten gaan zorgen?
Het lag gisteren wat mij betreft niet zo zeer aan de creativiteit op het middenveld. Daar heb ik op zich goede dingen gezien. De vleugelspelers brachten te weinig. Werden vaak genoeg 1 tegen 1 gezet, maar kwamen er nooit langs.
Hoeveel kansen heeft Ajax uiteindelijk gehad?
Selectie Ajax tegen PAOK:
Jasper Cillessen, Kenny Tete, Jo?l Veltman, Jairo Riedewald, Davinson S?nchez, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Daley Dinkgraven, Davy Klaassen, Heiko Westermann , Mateo Cassierra, Lasse Sch?ne, Andre Onana, Kasper Dolberg, Nick Viergever, Nemanja Gudelj, Donny van de Beek, Diederik Boer, Mitchell Dijks, Matthijs de Ligt, Richairo Zivkovic.
Deze spelers moeten het gaan doen in Griekenland. Davinson S?nchez zal sowieso niet spelen. We nemen dus 1 hele buitenspeler mee, die ook nog totaal uit vorm is. Dat schiet lekker op. Hoezo Cerny en Muric niet meenemen? Of waar blijft die versterking op de vleugels als ze niet voldoen?
Appeltje eitje. Wie treffen jullie in de volgende ronde?
Dat is nog niet bekend. Die UEFA-maffia wil de wedstrijd afwachten voordat ze gaan loten... Terwijl ze horen te weten dat Ajax natuurlijk makkelijk doorgaat.
Selectie Ajax tegen PAOK:
Jasper Cillessen, Kenny Tete, Jo?l Veltman, Jairo Riedewald, Davinson S?nchez, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Daley Dinkgraven, Davy Klaassen, Heiko Westermann , Mateo Cassierra, Lasse Sch?ne, Andre Onana, Kasper Dolberg, Nick Viergever, Nemanja Gudelj, Donny van de Beek, Diederik Boer, Mitchell Dijks, Matthijs de Ligt, Richairo Zivkovic.
Deze spelers moeten het gaan doen in Griekenland. Davinson S?nchez zal sowieso niet spelen. We nemen dus 1 hele buitenspeler mee, die ook nog totaal uit vorm is. Dat schiet lekker op. Hoezo Cerny en Muric niet meenemen? Of waar blijft die versterking op de vleugels als ze niet voldoen?
Dat lijkt me niet want dan moeten we nog een voorronde Euro league gaan spelen. Mijn hoop is op een gelukkige winst vanavond want dan gaan we in elk geval europa in (en is er kans op een leuke awayday). Champions League halen lijkt me sowieso nog veel te vroeg. Bovendien, wat hebben we in dat toernooi te zoeken?