AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Welke creatieve spelers (met name voor het middenveld) hebben ze op het oog die daarvoor moeten gaan zorgen?
Het lag gisteren wat mij betreft niet zo zeer aan de creativiteit op het middenveld. Daar heb ik op zich goede dingen gezien. De vleugelspelers brachten te weinig. Werden vaak genoeg 1 tegen 1 gezet, maar kwamen er nooit langs.
 

SuikerBrood

Well-known member
Het lag gisteren wat mij betreft niet zo zeer aan de creativiteit op het middenveld. Daar heb ik op zich goede dingen gezien. De vleugelspelers brachten te weinig. Werden vaak genoeg 1 tegen 1 gezet, maar kwamen er nooit langs.

Precies. Wat is die El Ghazi matig zeg..
Verder erg genoten van Donny van de Beek. Zou jammer zijn als hij er uit moet voor die verschrikkelijke Gudelj..
 

Pascallovic

Well-known member
Selectie Ajax tegen PAOK:
Jasper Cillessen, Kenny Tete, Jo?l Veltman, Jairo Riedewald, Davinson S?nchez, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Daley Dinkgraven, Davy Klaassen, Heiko Westermann , Mateo Cassierra, Lasse Sch?ne, Andre Onana, Kasper Dolberg, Nick Viergever, Nemanja Gudelj, Donny van de Beek, Diederik Boer, Mitchell Dijks, Matthijs de Ligt, Richairo Zivkovic.

Deze spelers moeten het gaan doen in Griekenland. Davinson S?nchez zal sowieso niet spelen. We nemen dus 1 hele buitenspeler mee, die ook nog totaal uit vorm is. Dat schiet lekker op. Hoezo Cerny en Muric niet meenemen? Of waar blijft die versterking op de vleugels als ze niet voldoen?
 

DeftonesJP

New member
Selectie Ajax tegen PAOK:
Jasper Cillessen, Kenny Tete, Jo?l Veltman, Jairo Riedewald, Davinson S?nchez, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Daley Dinkgraven, Davy Klaassen, Heiko Westermann , Mateo Cassierra, Lasse Sch?ne, Andre Onana, Kasper Dolberg, Nick Viergever, Nemanja Gudelj, Donny van de Beek, Diederik Boer, Mitchell Dijks, Matthijs de Ligt, Richairo Zivkovic.

Deze spelers moeten het gaan doen in Griekenland. Davinson S?nchez zal sowieso niet spelen. We nemen dus 1 hele buitenspeler mee, die ook nog totaal uit vorm is. Dat schiet lekker op. Hoezo Cerny en Muric niet meenemen? Of waar blijft die versterking op de vleugels als ze niet voldoen?

Ik begrijp dit ook niet, wat moeten we met een spits op de flank en geen opties op de bank (he dat rijmt)? Vreemde keuzes.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ook gewoon slecht beleid van Overmars vind ik. Ajax is nog lang niet klaar voor deze belangrijke duels.
 

JMD

Well-known member
Appeltje eitje. Wie treffen jullie in de volgende ronde?

Dat is nog niet bekend. Die UEFA-maffia wil de wedstrijd afwachten voordat ze gaan loten... Terwijl ze horen te weten dat Ajax natuurlijk makkelijk doorgaat.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Selectie Ajax tegen PAOK:
Jasper Cillessen, Kenny Tete, Jo?l Veltman, Jairo Riedewald, Davinson S?nchez, Riechedly Bazoer, Anwar El Ghazi, Daley Dinkgraven, Davy Klaassen, Heiko Westermann , Mateo Cassierra, Lasse Sch?ne, Andre Onana, Kasper Dolberg, Nick Viergever, Nemanja Gudelj, Donny van de Beek, Diederik Boer, Mitchell Dijks, Matthijs de Ligt, Richairo Zivkovic.

Deze spelers moeten het gaan doen in Griekenland. Davinson S?nchez zal sowieso niet spelen. We nemen dus 1 hele buitenspeler mee, die ook nog totaal uit vorm is. Dat schiet lekker op. Hoezo Cerny en Muric niet meenemen? Of waar blijft die versterking op de vleugels als ze niet voldoen?

Waarschijnlijk ziet Bosz Cassierra als een vleugelspits. Naar Sanchez kijk ik wel uit, maar ik zie in deze selectie veel spelers staan bij wie ik had gehoopt dat ze door doorselecteren wel verdwenen waren. En wat zijn de plannen met Zivkovic? Aangezien we een nieuwe spits gaan halen en Dolberg hem blijkbaar al voorbij is lijkt hij volledig overbodig te zijn. Zonde van het talent.
 

DeftonesJP

New member
Waarschijnlijk spelen we een uur leuk voetbal, scoren te weinig en geven het daarna weg maar desondanks heb ik wel zin om te gaan kijken.
 

Ceephax

New member
Met het naieve voetbal van Bosz wordt er achterin altijd erg veel ruimte weggeven, in de Eredivisie kom je daar bij de meeste ploegen wel mee weg, maar op Europees niveau weten ze daar meestal wel raad mee. Ik vrees dat dit voor Ajax al het eindstation wordt.
 

DeftonesJP

New member
Dat lijkt me niet want dan moeten we nog een voorronde Euro league gaan spelen. Mijn hoop is op een gelukkige winst vanavond want dan gaan we in elk geval europa in (en is er kans op een leuke awayday). Champions League halen lijkt me sowieso nog veel te vroeg. Bovendien, wat hebben we in dat toernooi te zoeken?
 

Batigoal

Well-known member
Dat lijkt me niet want dan moeten we nog een voorronde Euro league gaan spelen. Mijn hoop is op een gelukkige winst vanavond want dan gaan we in elk geval europa in (en is er kans op een leuke awayday). Champions League halen lijkt me sowieso nog veel te vroeg. Bovendien, wat hebben we in dat toernooi te zoeken?

Dat laatste is natuurlijk nooit een argument. Alleen al voor de centen moet je de groepsfase willen bereiken. Dat het niet realistisch is en je al blij mag zijn om deze voorronde door te komen is ook waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan