AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza AZ

Well-known member
Huh, ik dacht dat Ajax nu wel geplaatst zou zijn voor de EL.

Raar systeem.
Hoezo raar systeem?
-Verliezen in 3e voorronde levert een plek op in de volgende ronde EL (=4e voorronde)
-Verliezen in 4e voorronde levert een plek op in de volgende ronde EL (=groepsfase)

Volkomen logisch systeem, behalve dan dat de verliezers van de 1e en 2e voorronde CL niet verder mogen in de EL.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Osijek is ook van een totaal andere orde dan Osijek, dus wat is je punt?

Hehe. Kan er nog een draai aan geven. Het Rostov wat tegen Ajax stond was sterker dan het Rostov wat tegenover PSV stond. Nog een paar spelers zijn naderhand nog vertrokken ik meen ook de trainer. Ik neem aan dat Osijek na deze wereldprestatie eveneens leeg wordt gekocht.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Vind het allemaal zo'n flauwe kul om tegenstanders te vergelijken met elkaar als een andere ploeg in Nederland er later tegen speelt. Andere wedstrijd, ander moment.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je het tegen Rosenborg niet redt, dan moet je ook niet gaan zeuren over de loting. Dan verdien je de poulefase gewoon niet.

Met de manier hoe er nu verdedigd wordt krijg je het overigens tegen iedere tegenstander lastig. In de voorbereiding zijn er ook vaak grote voorsprongen van 2 doelpunten verschil weggegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan