AFC Ajax in de Europa League 20/21

Reinoud

Well-known member
Brobby valt trouwens twee keer uitstekend in. Zou toch heel mooi zijn als hij alsnog bijtekend, al ga ik daar niet vanuit.
 

Abubakari

Well-known member
Dat Lille kwam niet verder dan wat schieten uit de tweede lijn. Maar wel handig dat Neres de 2-1 maakte, maar dit Ajax geeft het gewoon niet weg, zijn dit seizoen ijzersterk in het over de streep halen van een voorsprong. En scoren weer regelmatig kort voor tijd. De zgn lucky Ajax is na jaren van afwezigheid ook weer terug.
 

Batigoal

Well-known member
Overigens zal geen Ajacied na dit tweeluik nog ontevreden zijn dat we Botman hebben laten gaan. Verdedigend en fysiek best sterk, maar tegelijk traag en technisch gewoon beperkt. Mooi na de hype rond Botman de afgelopen maanden en dan zien dat aan de overkant met Timber iemand staat die geruisloos tot één van de sterkhouders is gegroeid en die ik stiekem veel completer vind.
 

Marinos

Well-known member
Overigens zal geen Ajacied na dit tweeluik nog ontevreden zijn dat we Botman hebben laten gaan. Verdedigend en fysiek best sterk, maar tegelijk traag en technisch gewoon beperkt. Mooi na de hype rond Botman de afgelopen maanden en dan zien dat aan de overkant met Timber iemand staat die geruisloos tot één van de sterkhouders is gegroeid en die ik stiekem veel completer vind.
Hij zal komende zomer wel voor 50+ miljoen naar een Engelse subtopper gaan dan.
 
Bovenaan