AFC Ajax in de Europa League 20/21

Abubakari

Well-known member
Dat je het jezelf nog zo moeilijk maakt zeg... Wat een matige ploeg was Lille, vanavond in elk geval, vond ze vorig seizoen beter tegen Ajax. Dit was aanvallend echt totale armoe troef van Lille. Help je ze gvd zelf zo in de wedstrijd.
Gidzijdank toch nog omgedraaid, ook dankzij die malloot met die fluit, die is in Slovenië terug gezet naar de tweede divisie hoorde ik net. Dat was te zien.
Nou ja, uiteindelijk toch een prima resultaat, op 1 moment na zeer geconcentreerd verdedigd en uiteindelijk toch nog 2x gescoord. Vraag me wel af hoe Neres die bal niet kon maken, op een meter voor een leeg doel tegen de lat schieten... Kom op zeg.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Niet gekeken maar dit is wel een knappe zege van Ajax. Lille houdt PSG van de 1ste plaats in Frankrijk, en da's niet kinderachtig. Proficiat !
 

Abubakari

Well-known member
Niet gekeken maar dit is wel een knappe zege van Ajax. Lille houdt PSG van de 1ste plaats in Frankrijk, en da's niet kinderachtig. Proficiat !
Als je wel had gekeken had je je afgevraagd hoe deze ploeg in godsnaam boven PSG kan staan. Lille was verdedigend nog wel prima, maar aanvallend cq voetballend echt helemaal niks. Heracles is beter. (geen dank Bonehead).
 

U.G.

Well-known member
Als je wel had gekeken had je je afgevraagd hoe deze ploeg in godsnaam boven PSG kan staan. Lille was verdedigend nog wel prima, maar aanvallend cq voetballend echt helemaal niks. Heracles is beter. (geen dank Bonehead).

Ik zat ff naar de statistieken te kijken en dat valt me niet mee van hun nee. Ik ken buiten die twee porto's verder ook niemand van hen. Maar misschien is Ajax wel te goed, kan ook nog.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb het duel gisteren niet gezien, maar las dat de scheids er een potje van maakte.

Dit is misschien de reden:

Hij hoorde dus vlak voor het duel dat hij voorlopig geschorst is in Slowakije...

Ja, dat zei ik gister al. Maar hij floot niet slecht omdat ie terug gezet is, hij is terug gezet omdat ie slecht fluit.

Vreesde gister toch even dat deze in het rijtje met de beide 1-0 nederlagen tegen Liverpool zou komen die je ook door 1 individuele blunder verliest, Atalanta thuis erbij dan was dit de vierde 0-1 geweest en was het nu weer volop over Haller gegaan.

Godzijdank toch nog omgedraaid, ook dankzij die malloot met die fluit, die is in Slowakije terug gezet naar de tweede divisie hoorde ik net. Dat was te zien.
 

Abubakari

Well-known member
Gelezen op het www:

Ajax heeft Haller niet ingeschreven, maar PSV heeft Baumgartl wel ingeschreven! Ik weet eigenlijk niet goed wat ik nou dommer vind!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Ajax heeft de scheids de afgelopen jaren ook aantal keren onevenredig tegen gehad in Europa dus prima van die Slowaak.
 

Batigoal

Well-known member
Het was sowieso een beetje de avond van de goedkope strafschoppen. Ook bij Rangers en (volgens mij) AC Milan werd er heel makkelijk naar de stip gewezen.
 

Abubakari

Well-known member
+1

Ik heb mijn keus voor vanavond gemaakt, Theo Janssen en Jan Boskamp op RTL vs Perez en Ronald de Boer op ESPN. Zapte in de reclame even naar ESPN, eerste wat je hoort is Perez die weer zit te zuurkutten. Ik ben zo klaar met die gast, wat een irritante zeur is dat geworden zeg. En dan zelf ook nog een net niet voetballer geweest maar lullen alsof ie de Cruijff van Denemarken geweest is.

Theo Janssen daarentegen, wat een verademing. Jammer dat die niet bij ESPN zit. En Boskamp kan ik ook altijd erg goed hebben, heeft er veel kijk op en is een grappige man.
 
Bovenaan