AFC Ajax in de Europa League 20/21

Maasveld

Well-known member
Over Gravenberch zijn al vaker geluiden geweest dat hij vedetteneiginkjes heeft en niet de makkelijkste jongen is. Ik denk dat het uitblijven van meer speeltijd met name te maken heeft met zijn aflopende contract dat hij nog steeds niet wil verlengen. Dan snap ik Ajax dat je niet al te veel gaat investeren in die jongen. Qua prestaties bij Jong Ajax zou hij natuurlijk een kans mogen krijgen. Wel zonde, maar goed als het zover komt is hij niet het eerste grote talent dat vertrekt voor zijn grote doorbraak.

Het lijkt er dus op dat ze zich er al bij neer hebben gelegd dat ie vertrekt. Het is te hopen voor die jongen dat ie niet helemaal achterlijk is en niet naar een buitenlandse topclub vertrekt.

Batigoal

Well-known member
Het lijkt er dus op dat ze zich er al bij neer hebben gelegd dat ie vertrekt. Het is te hopen voor die jongen dat ie niet helemaal achterlijk is en niet naar een buitenlandse topclub vertrekt.

Met Raiola aan het stuur zie ik hem volgende zomer wel bij Juve of AC Milan tekenen.

Gezien de leeftijd van Huntelaar mag je Traor? alvast minuten gaan geven.

Pascallovic

Well-known member
Ook wel weer typisch Nederlands, als het hartstikke goed gaat iets moeten zoeken om over te zaniken.

Laatste weken gaat het qua spel niet zo heel soepel, ondanks de resultaten. Voor de rest is mijn enige kritiekpunt dat Siem de Jong soms mag invallen. Niet minder en niet meer.

Abubakari

Well-known member
Laatste weken gaat het qua spel niet zo heel soepel, ondanks de resultaten. Voor de rest is mijn enige kritiekpunt dat Siem de Jong soms mag invallen. Niet minder en niet meer.

Ik heb het niet over jou en ik heb het ook niet over de laatste weken maar over het grotere geheel. Dat gaat gewoon heel goed, wat de Telegraaf ook wil beweren en voor problemen probeert te maken.

Koploper
Meeste goals voor
Minste tegentreffers
Op schema voor overwintering in de CL

Maar het lijkt wel of we tiende staan, 26 tegentreffers hebben en na 3 kansloze nederlagen zo goed als uitgeschakeld zijn. Ik bedoel, er is nog wel een aantal zaken voor verbetering vatbaar, maar de tendens als het over Ajax gaat is zowaar regelmatig vrij negatief omdat ze kansen weggeven. Vind ik overdreven.

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Donny en Martinez spelen gewoon gelukkig.

Ik ben bang voor een moeilijke avond. Denk dat we de punten uit de laatste twee potten moeten halen.

Eef de Kip

Well-known member
De onder 19 heeft een puntje gepakt en daar had ik ook op ingetekend. Dat wordt dus een keurige 1-1 derhalve.

Hup Ajax!

Abubakari

Well-known member
Ze zeiden bij Veronica dat Ajax maar 1x verloren heeft in Londen, 1981 tegen Spurs. Klopt volgens mij niet. Vroege jaren 70 volgens mij eens uitgeschakeld door Arsenal, mede door een uitnederlaag.

erka

Well-known member
En direct penal voor Chelsea er achteraan, volkomen terecht. Wie anders dan Veldman.

Bovenaan