AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Hij heeft al aangegeven dat hij dingen achter de hand heeft voor als het weer minder gaat en dat het nu niet de tijd is om die dingen naar buiten te brengen. Dat gaat ie doen als het weer minder gaat.
Serieus? Zit die Valentijn Driessen zo in elkaar??
 

Pascallovic

Well-known member
Serieus? Zit die Valentijn Driessen zo in elkaar??

Bij Veronica inside heeft ie erop gehint dat ie dingen had, maar dat het nu niet de tijd was om het naar buiten te brengen. Dat was in een periode dat het goed ging. Net CL gehaald en volgens mij voor PSV-Ajax. Dan weet ik voldoende.
 

de waan

Well-known member
Zo zit heel De Telegraaf in elkaar. Bij Bosz zijn ze ook tot half maart aan het zagen geweest, maar toen begon het iets te goed te gaan. Bij Ten Hag nu precies hetzelde.
 

gevegt

Well-known member
Dat was ook al in de begin tijd van vGaal.
Verder in het verleden zal ik niet gaan, anders krijg ik weer 'ouwe' en zo naar mijn hoofd geslingerd.
 

Atreides

Well-known member
Benfica werkt in crisissfeer toe naar het Champions League-duel met Ajax van woensdagavond. Trainer Rui Vit?ria staat zwaar onder druk en kan zich een nederlaag tegen de Amsterdammers eigenlijk niet veroorloven.

Sinds Ajax twee weken geleden de thuiswedstrijd op het nippertje met 1-0 won, ging Benfica ook in de eigen competitie nog twee keer onderuit. Vrijdag, nadat Benfica thuis met 3-1 verloor van Moreirense, was de maat voor een deel van de supporters dan ook vol. De witte zakdoekjes verschenen, om maar ??n ding duidelijk te maken: de trainer moest eruit.

Rui Vit?ria had na afloop begrip voor de emotionele reactie van de fans, maar bleef strijdbaar. Ook voorzitter Lu?s Filipe Vieira zwicht vooralsnog niet voor de interne druk. Wel sprak de preses, die grote Europese ambities heeft met de tweevoudig Europa Cup I-winnaar, volgens Portugese media met de leiders van de selectie om het belang van een goed optreden tegen Ajax te benadrukken.

Voor Benfica is het na de nederlaag van twee weken terug immers do or die als het nog kans wil maken op een plek bij de laatste zestien van het miljardenbal. De Adelaren haalden in 2015/16 en 2016/17 nog respectievelijk de kwart- en de achtste finale, maar beleefden vorig seizoen een Europees rampjaar met nul punten in een groep met Manchester United, FC Basel en CSKA Moskou
https://www.vi.nl/nieuws/benfica-werkt-in-crisissfeer-toe-naar-alles-of-niets-duel-met-ajax

Hoogspanning. Altijd fijn voor de tegenstander. :duim:

Dat was ook al in de begin tijd van vGaal.
Verder in het verleden zal ik niet gaan, anders krijg ik weer 'ouwe' en zo naar mijn hoofd geslingerd.

Ik ben heel benieuwd hoeveel verder de betonrot van de Televaag zit.
 

Abubakari

Well-known member
Tadic in de spits, Neres op rechts en Dolberg en Huntelaar op de bank. Ik gok op een gelijkspel al was het maar omdat Ajax 3 vd 4 Europese uitwedstrijden dit seizoen gelijk speelde.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat prachtige Da Luz is uitverkocht.

Naar Amsterdamse competitiemaatstaven dan.

Hup Ajax.
 
Bovenaan