AFC Ajax in de Europa League 20/21

Reinoud

Well-known member
Ik blijf ten Hag een wat rare kerel vinden, maar wat mij erg verbaast is dat hij op werkelijk waar iedere positie voor het voetbal kiest. Als je in de CL met 3 middenvelders en 1 verdediger in de defensie aan durft te treden, heb je iig wel lef. Ook het eruit halen van de voetballend weinig toevoegende vd Beek hoort volgens mij hierbij. Chapeau hoor.

Hoe vond je Van de Beek invallen?
 

Batigoal

Well-known member
Hoorde gisteravond pas dat er een paar AEK-spelers na de gewonnen kwalificatie dus nog zijn gaan matten met spelers van de tegenstander. En daardoor zijn er 2 spelers 4 poulewedstrijden geschorst. Wat voor een idioot ben je dan.

Het verschil tussen twee helften is dit seizoen wel vaak aanwezig, dat mag stabieler. Maar Ten Hag heeft er wel strijd in gekregen en gaat uit van voetballend vermogen. Waar hij eerst afgebrand werd verdient hij nu gewoon de credits voor de goede reeks.
 

Pascallovic

Well-known member
Hoe vond je Van de Beek invallen?
Gelukkig had Carel Eiting als slechtste man aan Ajaxkant voetballend zoveel inbreng en toegevoegde waarde.

Maar goed de credits worden terecht aan Ten Hag gegeven, want los van die wedstrijd tegen Heracles en VVV is het gewoon echt prima wat Ajax qua veldspel laat zien. Dat heeft ie er toch mooi in gekregen. Hopelijk kan ie het zondag tegen PSV ook laten zien, want doorgaans worden zijn elftallen daar altijd weggespeeld.
 

Mario

Well-known member
Hoorde gisteravond pas dat er een paar AEK-spelers na de gewonnen kwalificatie dus nog zijn gaan matten met spelers van de tegenstander. En daardoor zijn er 2 spelers 4 poulewedstrijden geschorst. Wat voor een idioot ben je dan.

Ach ja, die steken hun eigen stadion nog in de fik.

Griekenland is trouwens wel een mooie tegenstander voor Nederlandse clubs, daar winnen wij altijd wel standaard van.
 

Atreides

Well-known member
Uitstekend resultaat weer. Prima eerste helft waar de Grieken moe werden gespeeld om in de tweede helft na de treffer(s) van Nico ze helemaal kapot te spelen.

Ik blijf ten Hag een wat rare kerel vinden,

Zijn stem houdt niet over. Maar op basis van wat ik lees op VI PRO absoluut ??n van de meer interessante Nederlandse trainers. Wat vind jij nog meer raar aan ten Hag?

maar wat mij erg verbaast is dat hij op werkelijk waar iedere positie voor het voetbal kiest. Als je in de CL met 3 middenvelders en 1 verdediger in de defensie aan durft te treden, heb je iig wel lef. Ook het eruit halen van de voetballend weinig toevoegende vd Beek hoort volgens mij hierbij. Chapeau hoor.

Cruijf had een move met 1,5 echte verdediger ongetwijfeld een dikke thumbs up gegeven.

En met praten in het openbaar.

Dan mag je heel Limburg ??k wel een spreekverbod geven.

Het verschil tussen twee helften is dit seizoen wel vaak aanwezig, dat mag stabieler. Maar Ten Hag heeft er wel strijd in gekregen en gaat uit van voetballend vermogen. Waar hij eerst afgebrand werd verdient hij nu gewoon de credits voor de goede reeks.

In hoeverre is het verschil in die twee helften in jou ogen nog een verschil tussen een tegenstander die nog wel de energie heeft om achter Ajax aan te hobbelen (eerste helft) en een tegenstander die deze energie minder heeft (tweede helft)?
 

Pascallovic

Well-known member
Soort fantasie-opstelling van ten Hag.
Wober erin en Blind door naar het middenveld en zonder echte spits.
Ik ben benieuwd.
Ik vind het best logisch. De meesten vinden Blind een verdedigende middenvelder. Daar staat hij nu en Wober is logisch achterin. Huntelaar is niet goed genoeg voor een wedstrijd tegen Bayern en Dolberg waarschijnlijk niet fit genoeg voor nu al zo'n topwedstrijd. Dan kun je Tadic er neerzetten, die het tegen AEK al een keer goed heeft ingevuld.
 

erka

Well-known member
Ik weet het niet, ik zou niet gaan experimenteren maar juist vastigheden zoeken in zo'n wedstrijd.
 
Bovenaan