Was echt voor de grieken,vind het sympathiek volk
Ik blijf ten Hag een wat rare kerel vinden, maar wat mij erg verbaast is dat hij op werkelijk waar iedere positie voor het voetbal kiest. Als je in de CL met 3 middenvelders en 1 verdediger in de defensie aan durft te treden, heb je iig wel lef. Ook het eruit halen van de voetballend weinig toevoegende vd Beek hoort volgens mij hierbij. Chapeau hoor.
Samen met Janssen al sinds kinds af aan in een AEK pyjama natuurlijk.Was echt voor de grieken,vind het sympathiek volk
Gelukkig had Carel Eiting als slechtste man aan Ajaxkant voetballend zoveel inbreng en toegevoegde waarde.Hoe vond je Van de Beek invallen?
Hoorde gisteravond pas dat er een paar AEK-spelers na de gewonnen kwalificatie dus nog zijn gaan matten met spelers van de tegenstander. En daardoor zijn er 2 spelers 4 poulewedstrijden geschorst. Wat voor een idioot ben je dan.
Hij moet alleen stoppen met Frenkie de Jong achterin te zetten.
Ik blijf ten Hag een wat rare kerel vinden,
maar wat mij erg verbaast is dat hij op werkelijk waar iedere positie voor het voetbal kiest. Als je in de CL met 3 middenvelders en 1 verdediger in de defensie aan durft te treden, heb je iig wel lef. Ook het eruit halen van de voetballend weinig toevoegende vd Beek hoort volgens mij hierbij. Chapeau hoor.
En met praten in het openbaar.
Het verschil tussen twee helften is dit seizoen wel vaak aanwezig, dat mag stabieler. Maar Ten Hag heeft er wel strijd in gekregen en gaat uit van voetballend vermogen. Waar hij eerst afgebrand werd verdient hij nu gewoon de credits voor de goede reeks.
Ik vind het best logisch. De meesten vinden Blind een verdedigende middenvelder. Daar staat hij nu en Wober is logisch achterin. Huntelaar is niet goed genoeg voor een wedstrijd tegen Bayern en Dolberg waarschijnlijk niet fit genoeg voor nu al zo'n topwedstrijd. Dan kun je Tadic er neerzetten, die het tegen AEK al een keer goed heeft ingevuld.Soort fantasie-opstelling van ten Hag.
Wober erin en Blind door naar het middenveld en zonder echte spits.
Ik ben benieuwd.
Ik weet het niet, ik zou niet gaan experimenteren maar juist vastigheden zoeken in zo'n wedstrijd.