AFC Ajax in de Europa League 20/21

Atreides

Well-known member
Klaarblijkelijk start Ajax met Eiting als vervanger van de Ligt. Daardoor schuift de Jong een linie naar achteren. Wat mij betreft een gedurfde keuze aangezien de Jong en in mindere mate Blind geen pure verdedigers zijn.


Waarschijnlijk is Willem van H. de messen al aan het slijpen en mocht Ajax onverhoopt t?ch over de tegenstander heenlopen komt er ongetwijfeld een laaiend enthousiaste column over een interessante maar niet hele bijzondere PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die commentator bij Ziggo Sport is echt hemeltergend slecht.

Ik zat eerst bij Veronica te kijken, maar die commentator noemt AEK 'aa?k', dus toch maar naar Ziggo Sport geschakeld.

Het is overigens echt een saaie kutwedstrijd.
 

JMD

Well-known member
Zal best, het klinkt voor geen meter.

Inderdaad. Is meer de uitspraak zoals Friesland dat zou doen... Die heeft het immers ook over Nishikori Kei en Osaka Naomi als hij het over de tennissers Kei Nishikori en Naomi Osaka heeft. :)
 

Batigoal

Well-known member
Het mag allemaal wel een tandje sneller en scherper, als je vandaag niet wint hoef je sowieso niet over de 2e plaats na te denken.
 

Abubakari

Well-known member
De scherpte uit de voorrondes ontbreekt. Misschien toch wat te makkelijk gedacht over de op papier makkelijkste tegenstander. Hopen op een betere tweede helft dan maar.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het is dus niet zo erg dat het 18.55 uur tijdstip nog niet is opgeslagen in het hoofd van de Groene Scout, als ik dit zo lees.
Nog niets gemist.
 
Bovenaan