AFC Ajax in de Europa League 20/21

Max

Administrator
Forumleiding
AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

AFC Ajax in Europa: Poulefase CL

Uhm Van de Beek stond in de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen in de basis. Waarom ontwijk je dat?
 

Pascallovic

Well-known member
Wellicht dat jij iets kan bedenken?



Is er een reden waarom je de situatie vd Beek wat ontwijkt, zeg maar?
Van de Beek stond 2x in de basis tegen Kiev en aangezien dat de post boven mij ook al was aangegeven vond ik het niet nodig om dat nog een keer te benadrukken. Maar opmerkingen ontwijken zou jou toch moeten aanspreken. Dat doe jij regelmatig als je jezelf weer eens hebt klem geluld. Jij gaat bijvoorbeeld ook niet in op dat iedereen die jij weg wilt hebben er nog zit, terwijl het qua spel en resultaat ergens op begint te lijken.
 

ElSimao

Active member
Er komen zoveel mogelijkheden naar boven waarom jij weinig vreugde over het spel en de resultaten toont... Vandaar dat ik de vraag aan jou stel.

Wellicht had je eea af kunnen leiden uit het feit dat ik in het buitenland zat, maar goed, ik heb de laatste tijd vrij weinig voetbal gezien. Begin vandaag ook aan een nieuwe baan, dus wil het forummen eigenlijk wat beperken zeg maar.

Ironisch genoeg ben ik van de week ook weer uitgenodigd voor het voetbalzone forum, waar ze schoon schip gemaakt hebben met de vorige (corrupte) crew. Op het moment dat het je eigenlijk niet zo interesseert, ben je weer op alle fora welkom.

Wel mooi dat Ziyach, ten Hag, Schone en anderen mijn kritiek ter harte hebben genomen en hem hebben gebruikt om het een stuk beter te doen. Komt de club ten goede, ziet er prima uit in de samenvattingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou doei doei dan maar. Zien we je wel weer over wat jaartjes. Blijft tenslotte een klein wereldje, dat forum wereldje.
 

Atreides

Well-known member
Wellicht had je eea af kunnen leiden uit het feit dat ik in het buitenland zat,

Wat je vermindering aan bijdrages verklaart, niet zozeer je gebrek aan blijdschap.

Begin vandaag ook aan een nieuwe baan, dus wil het forummen eigenlijk wat beperken zeg maar.

Succes daarmee!

Wel mooi dat Ziyach, ten Hag, Schone en anderen mijn kritiek ter harte hebben genomen en hem hebben gebruikt om het een stuk beter te doen. Komt de club ten goede, ziet er prima uit in de samenvattingen.

Dat denk ik ook wel ja.
 

JMD

Well-known member
Nieuw internet beleid. Wie gebruikte dat ook alweer .....
Hehe...

Bij hem waren van de week de teugels ook even wat losser blijkbaar, want hij was er weer. (ook zo weer vertrokken toen Ajax wel erg makkelijk won van Vitesse...)
 

ElSimao

Active member
Nou doei doei dan maar. Zien we je wel weer over wat jaartjes. Blijft tenslotte een klein wereldje, dat forum wereldje.

Ik ga niet weg ofzo, ik wil het alleen even wat minderen.

Wat je vermindering aan bijdrages verklaart, niet zozeer je gebrek aan blijdschap.

Ik ben er dus de laatste tijd niet zo mee bezig, dus vandaar mijn gebrek aan blijdschap.

Aan de andere kant klopt het ook wel een beetje dat ik graag gelijk krijg. Dat ten Hag de ploeg nu goed neerzet en Ziyach de ster van de ploeg is terwijl ik anders voorspeld had vind ik om eerlijk te zijn wel zwaar kut. Tuurlijk vind ik het vet dat we nu een mooi CL-avontuur tegemoet gaan, maar dat mijn predizioni tot nu toe geen 100% accuracy hebben, vind ik niet leuk.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen de Ligt vanavond. Hij heeft last van een lichte knieblessure. Volgens de Telegraaf zou Frenkie een linie naar achteren gaan en komt Eiting of Donny erbij op het middenveld.
 
Bovenaan