Fregge
Well-known member
Vraag: waarom proef ik bij jou zo weinig vreugde over het spel en de resultaten?
ElSiemao is teleurgesteld dat Siem de Jong weg is.
Vraag: waarom proef ik bij jou zo weinig vreugde over het spel en de resultaten?
Het gaat prima nu geen van de namen die jij het liefst zag vertrekken ook daadwerkelijk vertrokken zijn:duim:
Van de Beek stond 2x in de basis tegen Kiev en aangezien dat de post boven mij ook al was aangegeven vond ik het niet nodig om dat nog een keer te benadrukken. Maar opmerkingen ontwijken zou jou toch moeten aanspreken. Dat doe jij regelmatig als je jezelf weer eens hebt klem geluld. Jij gaat bijvoorbeeld ook niet in op dat iedereen die jij weg wilt hebben er nog zit, terwijl het qua spel en resultaat ergens op begint te lijken.Wellicht dat jij iets kan bedenken?
Is er een reden waarom je de situatie vd Beek wat ontwijkt, zeg maar?
Wellicht dat jij iets kan bedenken?
Er komen zoveel mogelijkheden naar boven waarom jij weinig vreugde over het spel en de resultaten toont... Vandaar dat ik de vraag aan jou stel.
Er komen zoveel mogelijkheden naar boven waarom jij weinig vreugde over het spel en de resultaten toont... Vandaar dat ik de vraag aan jou stel.
Wellicht had je eea af kunnen leiden uit het feit dat ik in het buitenland zat,
Begin vandaag ook aan een nieuwe baan, dus wil het forummen eigenlijk wat beperken zeg maar.
Wel mooi dat Ziyach, ten Hag, Schone en anderen mijn kritiek ter harte hebben genomen en hem hebben gebruikt om het een stuk beter te doen. Komt de club ten goede, ziet er prima uit in de samenvattingen.
Hehe...Nieuw internet beleid. Wie gebruikte dat ook alweer .....
Nou doei doei dan maar. Zien we je wel weer over wat jaartjes. Blijft tenslotte een klein wereldje, dat forum wereldje.
Wat je vermindering aan bijdrages verklaart, niet zozeer je gebrek aan blijdschap.