AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Hoeft niet persé, Arsenal lijkt me ook wel leuk. Ik denk dat Ajax in opperste concentratie van alle overgebleven ploegen kan winnen. Maar die Spaanse theatergezelschappen zit ik niet zo op te wachten.
Je krijgt je zin. Geen Spaans theatergezelschap. Maar wel een Italiaans theatergezelschap... AS Roma dus.
 

JMD

Well-known member
En in de 1/2 finale komt de winnaar van Ajax - Roma uit tegen tegen de winnaar Granada - Man U, eerst uit.
 

Abubakari

Well-known member
Tot nu toe had Ajax aan 1 wedstrijd heel erg hun best genoeg, nu misschien wel twee wedstrijden. Maar niet ontevreden As Roma is wel te doen lijkt mij. Tegen wie moeten we in de halve finale?
 

JMD

Well-known member
Tot nu toe had Ajax aan 1 wedstrijd heel erg hun best genoeg, nu misschien wel twee wedstrijden. Maar niet ontevreden As Roma is wel te doen lijkt mij. Tegen wie moeten we in de halve finale?
Zie de post boven die van jou. Granada of Man United
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk dat Donny dan gewoon juichend opveert als Ajax scoort.

Geen Karsdorp trouwens in de eerste wedstrijd, die is geschorst.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie pot hoor tegen Roma! Ik ben er wel tevreden mee. Uiteraard had je waarschijnlijk tegen Dinamo of Slavia wat meer kans gehad om door te gaan, maar 2 spannende wedstrijden tegen een mooie club waar tegen we niet vaak spelen is mooi.

Flashbacks naar de goal van Andy van der Meyde trouwens.
 
Bovenaan