AFC Ajax in de Europa League 20/21

JMD

Well-known member
Als je YB zo ziet, hoe hebben die in hemelsnaam Bayer Leverkusen uitgeschakeld. Ze zijn ook niet een beetje kansloos tegen Ajax...
 

Abubakari

Well-known member
Als je YB zo ziet, hoe hebben die in hemelsnaam Bayer Leverkusen uitgeschakeld. Ze zijn ook niet een beetje kansloos tegen Ajax...
Lille was in Frankrijk ook vrijwel kansloos, maar staan bovenaan in Frankrijk. YB twee keer kansloos maar wel Leverkusen uitgeschakeld. Het zou natuurlijk ook gewoon de verdienste van Ajax kunnen zijn dat die clubs in 3 vd 4 wedstrijden geen poot aan de grond krijgen. .
 

gevegt

Well-known member
Lille was in Frankrijk ook vrijwel kansloos, maar staan bovenaan in Frankrijk. YB twee keer kansloos maar wel Leverkusen uitgeschakeld. Het zou natuurlijk ook gewoon de verdienste van Ajax kunnen zijn dat die clubs in 3 vd 4 wedstrijden geen poot aan de grond krijgen. .
Het wordt tijd dat Ajax een keer lampioen wordt in de Bundesliga.
 

Abubakari

Well-known member
Het wordt tijd dat Ajax een keer lampioen wordt in de Bundesliga.
Zodat PSV ook weer een keer kampioen kan worden? Ik zie dat je het woord al niet eens meer kunt spellen, maar vergeet het maar.
We blijven fijn de eredivisie regeren.

Was toch een ElsMiao ideetje? Die hebben we niet meer gezien sinds hij het Ajax beleid wat geleid heeft tot waar Ajax nu staat volledig afkraakte.

Komt goed, ik verneem in allerlei media dat Ajax de EL gaat winnen.
Ach ja, de media. Die dachten dat PSV na de winterstop als beste uit de startblokken zou komen en kampioenskandidaat nummer 1 was omdat ze van Omonia Nicosia en VVV hadden gewonnen. Hilarisch! 😀
Niet serieus te nemen dus.

Al hebben ze met hun Ajax voorspelling denk ik meer kans dan met hun PSV prognose van december. Ik denk namelijk niet dat we kansloos zijn.
 

Mario

Well-known member
In het buitenland horen ze het verschil met een Amsterdammer niet, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Nog een voorkeur voor de volgende tegenstander? Ik neem aan Zagreb of Praag.
Hoeft niet persé, Arsenal lijkt me ook wel leuk. Ik denk dat Ajax in opperste concentratie van alle overgebleven ploegen kan winnen. Maar die Spaanse theatergezelschappen zit ik niet zo op te wachten.
 
Bovenaan