ADO Den Haag Nieuws Topic

Methone

New member
'Komst van ex-Feyenoorder naar 'Chinees' ADO Den Haag op losse schroeven'

De komst van Chris Woerts naar ADO Den Haag is alles behalve zeker. Halverwege april leek de komst van Woerts al in kannen en kruiken te zijn. Maar niets is minder waar. Dat zegt ADO-watcher Onno Hansum in het Radio West-programma Studio Haagse Bluf.

"Er is een gesprek geweest tussen interim-directeur Jan-Willem Wigt, eigenaar Hui Wang en Chris Woerts. Dit is niet naar tevredenheid van Woerts verlopen. Hij wil invloed hebben en medebepalen wie er in de Raad van Commissarissen komen. Ook wil hij weten hoeveel geld Wang gaat investeren in ADO Den Haag en heeft hij zeggenschap ge?ist over hoe de organisatie ingevuld gaat worden."

De voetbalwereld is geen onbekend terrein voor Woerts. In het verleden was hij commercieel directeur bij Feyenoord. Diezelfde rol bekleede hij bij Eredivisie Live. Bij Sunderland, de club van Dick Advocaat, was hij directielid.

Er waren van die mooie plannen eerder kort na de overname, nu blijkt alles toch heel moeizaam te gaan bij ADO. Wat zijn nou precies de plannen van Wang. Volgens mij is een echte financiele injectie nog uitgebleven.
 
Laatst bewerkt:

Methone

New member
ADO Den Haag Transfer topic

ADO Den Haag Transfer topic

ADO Den Haag krijgt ?toezegging? en kan de transfermarkt op

Hui Wang faciliteerde de komst van Wilson Eduardo en Oleksandr Iakovenko en heeft ook voor de komende zomer transferbudget beschikbaar gesteld voor ADO Den Haag. Dat zegt Jan Willem Wigt, de algemeen directeur van de nummer dertien van de Eredivisie, woensdag tegen Omroep West.

?Dat is een toezegging, maar ik ga geen bedragen noemen. Het geld hoeft niet zozeer uit de verkoop van spelers te komen. Het kan ook zo zijn dat wij van de aandeelhouder extra budget krijgen. Ik denk dat wij met de club die kant op moeten dat wij met Heerenveen en Groningen kunnen wedijveren?, aldus Wigt in gesprek met de regionale omroep.
ADO zou belangstelling hebben voor onder anderen Mitchell te Vrede, de spits van Feyenoord. Dat zei voormalig Feyenoorder Joop van Daele afgelopen zondag bij RTV Rijnmond. Te Vrede kan dan wellicht de opvolger worden van topscorer Michiel Kramer, die heeft aangegeven open te staan voor een nieuw avontuur.

Zal mij benieuwen welke categorie spelers ADO gaat aantrekken. Zou mooi zijn als ze de stap naar de top 8 kunnen zetten komend seizoen.
 

De Wolf

Well-known member
Kramer gaat naar de zandbak

Michiel Kramer is financieel binnen na zijn transfer naar Baniyas. De club uit Abu Dhabi, in de Verenigde Arabische Emiraten, maakt de spits van ADO Den Haag in ??n klap miljonair. Dat stelt Omroep West.

Bij zijn nieuwe club tekent Kramer een driejarig contract, dat hem h??l veel geld oplevert. "Deze aanbieding was financieel zo aantrekkelijk. Dit kon ik niet laten schieten", laat Kramer in een korte reactie weten aan Omroep West.

Enkel en alleen een medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Die heeft aankomend weekeinde plaats. Kramer vliegt vrijdag- of zaterdagavond naar de Verenigde Arabische Emiraten om de medische keuring te ondergaan.

Toevallig belegt Baniyas in juli een trainingskamp in Nederland, waardoor de 26-jarige Kramer toch dicht bij huis blijft. Vorig seizoen maakte de ADO-aanvaller zeventien goals. Daarmee eindigde hij achter Memphis Depay en Luuk de Jong als derde op de topscorerslijst.
 

Pascallovic

Well-known member
Groot gelijk dat hij gaat cashen. Is naar verwachting geen speler die zomaar ergens anders dit soort bedragen kan vangen.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ken weinig spelers die succesvol zijn geweest na een periode in de zandbak. Misschien El Ahmadi, maar dan houdt het ook op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Succes kun je ook meten aan hoeveel centen je aan het einde van je carri?re onderaan de streep overhoudt.
 

Shayman

New member
Groot gelijk dat hij gaat cashen. Is naar verwachting geen speler die zomaar ergens anders dit soort bedragen kan vangen.
Tuurlijk! Als je geen topper bent in je vakgebied en je ziet dat zelf ook en dan komt er een bedrijf langs (niet echt een topbedrijf) maar ze geven je zoveel centen dat je sneller als halverwege je pensioen al helemaal onafhankelijk bent op financieel gebied dan twijfelen alleen de tragen van geest. Ik vind mezelf wel een topper maar ik zou ook gewoon happen.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend dat ook Van Duinen vertrekt. Nu moet ADO twee spitsen gaan halen. Dat gaat een duur geintje worden.
 

Batigoal

Well-known member
De buitenspelers Wilson Eduardo en Yakovenko zijn ook vertrokken, dus hij en Marengo zullen hun vervangers zijn neem ik aan.
 
Bovenaan