ADO Den Haag Nieuws Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan wordt het wat dun voorin. Eduardo, Yavovenko, Kramer en Van Duinen weg. Tot dusver Marengo (?) en Duplan ervoor terug en Schaken onderweg. Daar word je nog niet sterker van.
 

Batigoal

Well-known member
Marengo is een aardige buitenspeler van Volendam. Redelijke speler, zal bij ADO wat meer op zijn niveau zijn. Niet echt de kwaliteit die je als ambitieuze Chinese investeerder op het veld wil hebben.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Havenaar komt waarschijnlijk ook. Da's voor ADO gewoon een nieuwe Kramer. Schaken is voor dat niveau ook gewoon prima, lijkt me. Marengo heb ik weinig van gezien, maar volgens mij heeft Excelsior met Kuwas de betere van de twee Volendamse buitenspelers binnengehaald. En oh ja, Duplan. Da's een prima speler maar enorm blessuregevoelig. Dus er moet nog wel wat bij ja. Zou me niets verbazen als ze Wesley Verhoek halen. Hij is immers (Ha!) transfervrij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
ADO Den Haag Nieuws Topic

Oja, een kwartiertje gezien in de playoffs. Daar ga je de oorlog ook niet mee winnen. Vooralsnog moet er toch wel wat bij om niet in degradatievoetbal te verzinken. Afgelopen seizoen was het vooral de aanwezigheid van Kramer die dat kon voorkomen.

EDIT: Havenaar. Niet een heel veel slechtere voetballer, maar als afmaker ala Kramer ken ik hem nog niet.
 

Nik

Member
Ik las vanochtend dat Kramer weer (tijdelijk) terug is bij Den Haag omdat zijn nieuwe werkgever nog altijd niets betaald heeft.
 

Batigoal

Well-known member
ADO heeft in ieder geval zijn gewenste spits binnen!

Wel sneu voor Kramer dat hij nu niet meer zijn gezin kan onderhouden. Zou hij al een regeling hebben getroffen met de voedselbank?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beugelsdijk keert definitief terug bij ADO Den Haag. Goeie versterking natuurlijk! ADO heeft dit seizoen echt een leuk team!
 

Fabian

Active member
Lekker dan voor Fr?ser. Krijg je als assistent een Chinees naast je die geen Engels kent, waar je dus moeilijk mee kan communiceren en die in het verleden ook corrupt is geweest (dat is bewezen).

De KNVB zou hier voor moeten gaan liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat Fr?ser geen Chinees kan, dus overleggen hoef je niet.
 

Mario

Well-known member
Geweldig, ik zie het al helemaal voor mij dat die Chinees wat wil gaan uitleggen aan Beugelsdijk :

images.jpg
 

Fabian

Active member
Ingelaste persconferentie om 9:30... daarbij aanwezig: Fraser, Wigt en Metgod. Ook de zaakwaarnemer van Fraser komt die kant op.
 
Bovenaan