Achilles '29

G

Gast

Guest
Wat zouden anders de afspraken met de gemeente zijn? Als die (mee)financieren dan zullen De Treffers, Germania en de rest wel vlot volgen denk ik?

Dat wordt, gezien de huidige staat van het veld en wat het veld vorig seizoen geleden heeft, een bijzonder zwaar seizoen. Vooral nu ook Jong Achilles in het leven is geroepen.
Wie gaan er naast het Jupiler League team op het hoofdveld spelen?
 

de waan

Well-known member
Ze hebben nogal wat standaard- en selectieteams tegenwoordig. Maar een deel daarvan zal ook wel op de andere velden spelen dan waarschijnlijk.

Ik denk overigens sowieso niet dat de gemeente mee financiert, in het bericht staat dat het om een garantstelling zou gaan.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hebben ze er nog wel een beetje vertrouwen in in Groesbeek.
Echt een drama voorbereiding. Niets gewonnen, zelfs niet van Topklassers. Vanavond de laatste wedstrijd van de voorbereiding ook weer kansloos en dik met 4-0 verloren van Cambuur.
Ja, ik weet het, het is maar voorbereiding, maar ik heb zo'n gevoel dat dit wel eens heel verkeerd kon gaan en er tevens te hoog is ingezet met een extra amateurteam, jong Achilles'29 en zaterdagtak. Te grote broek aan getrokken op de Heikant????
 

Unregistere

Well-known member
Ik las in de voetbalgids van ELF wel dat ze tegenwoordig ook overdag trainen en dus wat professioneler te werk willen gaan. Lijkt er nu dus nog niet op dat ze daar de vruchten van plukken. Maar wie weet, aan het einde van het seizoen maar eens kijken of ze hoger eindigen dan afgelopen seizoen. De nieuwe spelers zijn ook allemaal gokjes natuurlijk, kennelijk lukt het Achilles nog niet om spelers van andere BVO's te verleiden.

Interessant seizoen dus.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hebben ze er nog wel een beetje vertrouwen in in Groesbeek.
Echt een drama voorbereiding. Niets gewonnen, zelfs niet van Topklassers. Vanavond de laatste wedstrijd van de voorbereiding ook weer kansloos en dik met 4-0 verloren van Cambuur.
Ja, ik weet het, het is maar voorbereiding, maar ik heb zo'n gevoel dat dit wel eens heel verkeerd kon gaan en er tevens te hoog is ingezet met een extra amateurteam, jong Achilles'29 en zaterdagtak. Te grote broek aan getrokken op de Heikant????

2 weken later: 2 gespeeld 6 punten. Voorbereiding zegt dus niks. :oops:
 

Unregistere

Well-known member
Voorbereiding zegt inderdaad niet alles. De stand na twee ronden echter ook niet. Ben benieuwd hoe het halverwege is, misschien zeggen we dan alsnog wel: ,,Dat zagen we in de voorbereiding al aankomen."
 

De Groene Scout

Well-known member
Zat er al wel een beetje aan te komen, volgens mij heb ik het ergens anders hier op het forum ook al een keer aangekondigd.
Hij heeft moeite met zijn bijrol. Kan het niet opbrengen om naast zijn baan en studie ook nog eens 5x per week naar Groesbeek te moeten.
Hij wordt bovendien binnenkort vader en uit alles blijkt gewoon dat het een echte amateurvoetballer is.
Voetbal is leuk, maar niet het belangrijkste.
 

Unregistere

Well-known member
Hij kan in ieder geval altijd zeggen dat hij ook doelpunten heeft gemaakt in het betaalde voetbal. Wat dat betreft heeft hij zijn reputatie als schutter redelijk waargemaakt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Een weetje waar je verder niets aan hebt, maar misschien leuk voor een sportkwis:
Omid Popalzay is de maker van het allereerste 'Afghaanse doelpunt' in het Nederlands betaald voetbal!
 

Joost

Well-known member
Achilles komend seizoen in de Eredivisie Dames.

Het huidige damesteam speelt op 5e klasse niveau. Dat is het niveau waar ik, zonder ooit in clubverband gespeeld te hebben, nog makkelijke de beste ben.
 

Pieros

Active member
Achilles komend seizoen in de Eredivisie Dames.

Het huidige damesteam speelt op 5e klasse niveau. Dat is het niveau waar ik, zonder ooit in clubverband gespeeld te hebben, nog makkelijke de beste ben.
Weet niet of het verstandig is van Achilles. Ze hebben nu ook al jong Achilles erbij. Wellicht beter om je aandacht op het eerste elftal te focussen ipv allerlei teams. Volgens voorzitter Derks waren ze al 2 jaar bezig met de voorbereidingen op het damesteam.
 
Bovenaan