9e speelronde

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja precies! Bij ons loopt er ook eentje rond die angstvallig uit de buurt van de koffietafel blijft.

En de aanhangers van Cambuur komen al helemaal niet meer in de personeelskamer :p

Al kan dat ook zomaar weer anders zijn. Paar duels winnen en in mei vlammen en je speelt weer eredivisie.


Groningen was ook wel erg armoedig trouwens.

Leuk dat de scheids het bij velen gedaan heeft, maar ze mogen daar weleens naar die selectie kijken. Wat een negativiteit en verkeerde agressie. En voetballend echt zwaar ondermaats. En als de trainer dan ook nog eens prachtig druk wil zetten, maar Schaars telkens vrijlaat, dan zpeel je een kansloos duel.
 

Eresd?g?

Banned
Was gisteren voor verandering eens in AFAS stadion. Twee heerlijke vrije trappen. En wat is die Weghorst een ongelooflijke mongool. Nooit meer opstellen. Kan er bovendien ook helemaal niks van. Miskoop 1ste klas. Had t overigens wel naar mn zin daar op de tribune wetende dat PSV aan t prutsen was. Die gaan een zwaar seizoen tegemoet denk ik zo, zitten totaal in een kut periode. Strijd om kampioenschap gaat tussen Feyenoord en Ajax dit seizoen. Waarschijnlijk wordt het Feyenoord, daar zet ik mn geld op althans.
 

Batigoal

Well-known member
Die Seys valt echt dramatisch in.

Maar PEC Zwolle speelt ook heel zwak. Die kunnen zomaar degraderen. Ene blessuregeval na de andere ook deze wedstrijd.
 

Miramar

Well-known member
13 passjes achter de man bij Feyenoord. Wachten op de 2-0. Zonde want het waren 8 leuke speeldagen.
 

Batigoal

Well-known member
NEC doet het netjes tot nu toe. Spelen verzorgd en naar hun kunnen. Ik betwijfel of het genoeg is, maar toch.
 

De Wolf

Well-known member
CB3362D079EDF47E954551A3838998BA-boswandeling.jpg


Miramar om kwart over 3
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Het is weer precies hetzelfde liedje als vorig seizoen bij Excelsior....

Er worden links en rechts punten gepakt tegen grote ploegen, maar op het moment dat het erop aankomt wordt er verloren van directe concurrenten.

Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk
 
Bovenaan