9e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Henk van Stee raaskalt alweer bij FC Rijnmond dat Feyenoord kampioen wordt. :cab: Uhhh, gekke Henkie..... Volgende week verliezen van (een wederom oerdegelijk) Ajax en het verschil is maar 2 punten.
Feyenoord heeft een waanzinnige start, en ja als je zondag wint maak je een klapper maar het spel geeft me nou niet ?cht vertrouwen voor de komende maanden. Maar daar hoor je Henk niet over.

9 wedstrijden gespeeld; 27 punten en een doelsaldo van 25-3. Meeste goals gemaakt, minste tegen. Dan ben je titelkandidaat, zo simpel is het gewoon. En ja, vandaag was het slecht. Net als dat we dit seizoen wel meer slechte wedstrijden gespeeld hebben. Maar als je kijkt naar hoe Ajax en PSV de afgelopen jaren kampioen werden. Ook zij speelden regelmatig draken van wedstrijden, maar wonnen ze dan wel nipt. Waar wij steevast altijd dit soort wedstrijden verloren. Juist dat we vandaag gewonnen hebben, geeft me extra vertrouwen dat dit seizoen ons seizoen kan gaan worden.

Volgende week winnen en je slaat een gat van 8 punten met Ajax en 9 punten met PSV. Dat zijn serieuze verschillen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
9e speelronde

Het scheelt enorm dat je met een voorsprong van meer dan drie punten de klassieker in gaat. Net als tegen PSV is het al prima als we niet verliezen. Hopelijk zorgt dat voor de ontspanning en de winst.
 

Susa

New member
Het scheelt enorm dat je met een voorsprong van meer dan drie punten de klassieker in gaat. Net als tegen PSV is het al prima als we niet verliezen. Hopelijk zorgt dat voor de ontspanning en de winst.

Dat zou wat zijn.

Invaller Elia die de winnende maakt :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Zwolle tot in mei :duim:
Misschien kom je Henk de Jong nog tegen in de nacompetitie, kan ie na de promotie van Cambuur ten koste van Groningen (1998 revisited) mooi een ererondje door het Cambuur stadion lopen.

Volgende week winnen en je slaat een gat van 8 punten met Ajax en 9 punten met PSV. Dat zijn serieuze verschillen.
Het ging volgens jou toch tussen Feyenoord en PSV?

Het eerste puntverlies van Feyenoord zit er aan te komen, het gaat per week moeizamer. Een van 8 punten voorsprong dromende Kuip schrikt volgende week met klam zweet op de rug wakker en ziet dat het gat met het onvoorstoorbare Ajax nog maar 2 punten is. En Jamel post dat het tussen Feyenoord en Ajax gaat.;)
 

Jozsef

New member
Volgende week winnen en je slaat een gat van 8 punten met Ajax en 9 punten met PSV. Dat zijn serieuze verschillen.

Dat zei ik al. Bij verlies echter nog maar 2 punten. Je bent kandidaat, natuurlijk is dat knap maar om nu al te roepen (Henkie) dat je kampioen wordt... Bespottelijk.
 

Abubakari

Well-known member
Dat zei ik al. Bij verlies echter nog maar 2 punten. Je bent kandidaat, natuurlijk is dat knap maar om nu al te roepen dat je kampioen wordt... Bespottelijk.

In alle eerlijkheid, zo'n zege van vanmiddag, dat zijn wel zeges van een kampioen, ze zitten in een fijne flow, ik zie ze dit seizoen voor het eerst in jaren echt als titelkandidaat. En mochten ze volgende week daadwerkelijk een gat van 8 punten slaan dan zijn ze wel gewoon titelkandidaat nummer 1.
Maar ik denk niet dat ze volgende week winnen, zal wel gelijk eindigen, zijn ze beide tevreden, de ??n dat het gat 5 punten blijft, de ander dat het geen 8 punten is geworden.
 

Batigoal

Well-known member
Die Sanchez heeft alles om uit te groeien tot een wereldtopper. Wat een beest is dat! Daarom mag Viergever ook zo opstomen, Sanchez red t alleen ook wel in t centrum. Hoop dat Kramer speelt volgende week, mooie duels gaan dat worden :)

Wereldtopper weet ik zo net nog niet, daarvoor moet hij leren rustiger te worden. Echter zolang Sanchez niet met moeilijke instructies wordt opgezadeld is hij niet weg te denken uit ons team. En dan te bedenken dat hij nog niet eens goed kan communiceren met zijn teamgenoten.

Dat zei ik al. Bij verlies echter nog maar 2 punten. Je bent kandidaat, natuurlijk is dat knap maar om nu al te roepen (Henkie) dat je kampioen wordt... Bespottelijk.

Het verschil met het Feyenoord van vorige jaren vind ik dat ze nog wat keuzes hebben op de bank en dat, met alle respect, degelijke Eredivisie-voetballers als Botteghin en Toornstra op hun top spelen.
 

fr-keff

Active member
Die Sanchez heeft alles om uit te groeien tot een wereldtopper. Wat een beest is dat! Daarom mag Viergever ook zo opstomen, Sanchez red t alleen ook wel in t centrum. Hoop dat Kramer speelt volgende week, mooie duels gaan dat worden :)

Zondag gaat hij zijn hoofd verliezen. Rode kaart in de 53ste minuut. :duim:
 

SanMark.

Well-known member
Gelul. Je moet scoren, niet 'beter' spelen. Al gooi je 90 minuten lang de ballen hoog op Kramer en win je met 1-0. Beter dan wat PSV doet, leuk spelen, kans op kans cre?ren en niet winnen.

Gelul want je kan niet 1 seizoen lang met alleen maar toevalstreffers winnen. Die ballen blijven er niet invliegen. Dus wil je winnen zal je goed moeten voetballen want anders komt het puntverlies vanzelf.
 
Bovenaan