8e speelronde

Joost

Well-known member
Goedkoop gekregen hoekschoppen? Zijn gewoon terechte hoekschoppen hoor. Verder staan we onverdiend voor, maar het mag ook wel is meezitten dit seizoen

Terecht waren ze zeker hoor. Maar jullie hoefden voor de eerste twee niet eens tien meter de middenlijn over, beide waren eigenlijk passes die via een Rodaspeler richting achterlijn caramboleerden. De eerste keer dat Cambuur aanvallend in de buurt van de 16 kwam was die poging van van der Streek die ook van richting werd veranderd voor de hoekschop waaruit jullie scoorden.

Roda speelde beter en kreeg meer kansen maar scoorde gewoon niet in de eerste helft. In het tweede bedrijf lukte dat veel minder, baltempo van Roda was te laag en Cambuur maakte gretig gebruik van alle mogelijkheden om tijd te rekken. Ik had eerlijk gezegd niet meer verwacht dat die 1-1 ging vallen totdat van Hyfte zo prachtig scoorde. Daarna ging Cambuur voor het eerst ook meevoetballen en winnen jullie nog bijna.

Alle plussen en minnen opgeteld denk ik dat het gelijkspel wel terecht is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tweede helft wel een iets beter Excelsior gezien. Was ook niet zo moeilijk, want de eerste was echt heel slecht. Ik zei al in de 20e minuut tegen Max dat Excelsior zou gaan winnen. Al was het uiteindelijk wel met meer geluk dan wijsheid. Utrecht heeft het laten liggen. Excelsior heeft er in elk geval voor geknokt. En de drie punten blijven in Rotterdam. Prima avondje!
 

Jozsef

New member
Zo, alweer thuis van een menorabel avondje. Zoals altijd als wij aanwezig zijn, haha.
Businessclub weer binnengedrongen, ondanks beveiliging. Niet veel bekende gezichten dit keer.
Vol huis, slechte pot, prima sfeer. Tot zover 't avondje Excelsior in een notendop.
 

Miramar

Well-known member
De Graafschap - Feyenoord zal wel weer billenknijpen worden en ik weer ijsberen door de kamer. Nooit eens een keer lekker met 0-3 de rust in.
 
Bovenaan