7e speelronde

JMD

Well-known member
Ajax op 3-1. PEC blijft dus laatste

Volgende week mag Ajax tegen Utrecht, ook in de ArenA.

Daarna gaan we de echte kracht van Ajax zien met ADO, Feyenoord en AZ uit binnen 3 weken.
 

Maasveld

Well-known member
Die 200 die er zitten ja...


Is dit het moment om iets te zeggen over de 31.000 Feyenoordsupporters die vorige week Zlatan uitscholden voor kankerjood, en dat 4 dagen na de actie met het Sophia Kinderziekenhuis? ;)
Kralinger, kom er maar in!
 

JMD

Well-known member
3 assists van Ziyech.

Voor wie idd nog twijfelde of Ziyech wat zou toevoegen aan Ajax. Van de week tegen Willem II toch ook al een aantal assists van hem?

Het was een paniekaankoop ja (want 2 weken eerder nog niet nodig geacht), maar wel een hele goeie.
 

JMD

Well-known member
De PSV-supporters zijn weer aan het zingen over Makkelie, nu over de penalty. Zo te horen zonder scheldwoorden, dus dan mag het. Nou had ik me dat liedje nog een beetje kunnen voorstellen als Ajax kampioen was geworden, maar die penalty is nu toch helemaal niet relevant meer? PSV is kampioen geworden. Die penalty, pffff get over it!!!
 

JMD

Well-known member
Penalty Excelsior.

Nou, die wil ik nog wel eens terugzien...

Willems speelt imo de bal.
 

JMD

Well-known member
Tsja, als je als keeper al naar een hoek duikt voor een speler de bal neemt is het een koud kunstje.

1-1.
 

JMD

Well-known member
Makkelie neemt wraak op de PSV fans
En geef hem eens ongelijk...

Daarom moet je dit soort dingen dan ook niet zingen. Zeker niet als er nog niks aan de hand is.

1-1 overigens wel flink tegen de verhouding in. PSV was veel beter en had ook een flink overwicht, maar ineens is Excelsior weg.
 

JMD

Well-known member
5-1 voor Ajax inmiddels. 3 goals binnen 10 minuten

Pereiro bijna met de 1-2, Muyters redt
 

JMD

Well-known member
OOOOHHHH, die aanval had een goal verdiend.
Wereldpass van Guardado, Brenet in 1x voor, De Jong achter het standbeen, maar tegen de paal...

Had de goal van het jaar geweest
 
Bovenaan