7e speelronde

JMD

Well-known member
Na de midweekse bekerronde vindt komend weekend de 7e speelronde plaats. Koploper Feyenoord ontvangt nummer 17 Roda JC, en ook nummer 18 (PEC) heeft een lastig duel, zij moeten naar Ajax. De 3e titelkandidaat (PSV dus) speelt weer tegen een ploeg uit Rotterdam, het gaat op bezoek bij Excelsior. Een mooi affiche belooft ook ADO Den Haag - SC Heerenveen te zijn, de Hagenezen stonden nog niet zo lang geleden gedeeld aan kop (maar inmiddels 9e) en Heerenveen is na een stroef begin juist aan een sterke serie bezig en staat inmiddels 5e.

Vanwege de bekerduels is er op vrijdagavond geen duel.

Zaterdag 24 september
FC Groningen - Heracles Almelo (18.30)
ADO Den Haag - SC Heerenveen (18.30)
Ajax - PEC Zwolle (19.45)
Excelsior - PSV (20.45)
AZ - Go Ahead Eagles (20.45)

Zondag 25 september
NEC - Willem II (12.30)
FC Twente - Vitesse (14.30)
FC Utrecht - Sparta R. (14.30)
Feyenoord - Roda JC (16.45)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als we ook deze wedstrijd winnen, gaat het pas echt leuk worden.
 

Eresd?g?

Banned
Heel benieuwd naar opstelling tegen Zwolle. Ziyech nu toch naar t middenveld? Wat doet Bosz met Bazoer? En krijgt nu Tete aantal weken zijn kans?
 

DeftonesJP

New member
Als we ook deze wedstrijd winnen, gaat het pas echt leuk worden.

Roda thuis? Dat is zeker in deze vorm een eitje. Ik zou me er geen zorgen over maken.

Persoonlijk ben ik vooral benieuwd wat Bosz heeft geleerd van de pot tegen Willem II. Ik vrees echter weer een kansloze opstelling.
 

Marinos

Well-known member
Heel benieuwd naar opstelling tegen Zwolle. Ziyech nu toch naar t middenveld? Wat doet Bosz met Bazoer? En krijgt nu Tete aantal weken zijn kans?

Ik zal hem even voor je invullen:

Onana; Veltman, Sanchez, Viergever, Dijks; Klaassen, Riedewald, Gudelj; Ziyech, Traore, Younes.

Geen verassingen derhalve. Helaas. Ik zou het ook liever zo zien:

Onana; Tete, Sanchez, Riedewald, Dijks; Klaassen, Bazoer, Ziyech; ???, Traore, Younes.
 

DeftonesJP

New member
Dat vrees ik ook inderdaad, terwijl woensdag duidelijk werd dat het met een paar wijzigingen veel beter kan.
 

Marinos

Well-known member
Ja El Ghazi dan wat mij betreft. In de vorm van begin vorig seizoen is hij daar een absolute meerwaarde natuurlijk.

EDIT: Dit seizoen maakt hij er natuurlijk totaal geen aanspraak op. Wie staat er bij Jong Ajax op de vleugel? Cerny?
 

Marinos

Well-known member
Die Dolberg heeft de afgelopen invalbeurten nou ook niet bepaald zijn best gedaan. Als hij uberhaupt al een bal geraakt heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Schone op de vleugel. Ik had gehoopt dat we daar vanaf zouden zijn zonder de Boer.

Wat een geluk dat ie weg is he, wat spelen we nu opeens het droomvoetbal waar we onder de Boer nooit aan toe kwamen. Met name de wedstrijden tegen Willem II en Roda JC waren om te watertanden.

Ik zou Traor? rechtsbuiten zetten, Dolberg of Cassierra in de spits, Ziyech op het middenveld, Bazoer ook, Gudelj op de bank en Riedewald terug achterin.
 

Fregge

Well-known member
Wat een geluk dat ie weg is he, wat spelen we nu opeens het droomvoetbal waar we onder de Boer nooit aan toe kwamen. Met name de wedstrijden tegen Willem II en Roda JC waren om te watertanden.

Leuk die sarcastische toon. Maar onder de Boer hadden we die wedstrijden volgens hem gedomineerd. Bosz is gewoon ontevreden.
 

Eresd?g?

Banned
Schone op de vleugel. Ik had gehoopt dat we daar vanaf zouden zijn zonder de Boer.
Sch?ne vulde het altijd prima in en was in de kampioensjaren ??n van de belangrijkste spelers. Dus wat je nu zit te zeuren? El Ghazi is hopeloos uit vorm en Ziyech moet gewoon op t middenveld. Traor? is wel optie maar Bosz ziet in hem echt een spits.
 
Bovenaan