7e speelronde

Abubakari

Well-known member
Leuk die sarcastische toon. Maar onder de Boer hadden we die wedstrijden volgens hem gedomineerd. Bosz is gewoon ontevreden.

Onder de Boer hadden we gewoon net als Feyenoord de maximale score gehad, kun je ook zeggen.

Overigens was de Boer ook best kritisch, die schold ze nog de huid vol als ze bij NEC met 5-0 voor stonden, dus ik neem aan dat die niet tevreden was als ze slecht speelden. Maar waar Bosz Ziyech in het openbaar op zijn kloten geeft is de Boer zo slim om zijn kritiek binnenskamers te geven.
 

JMD

Well-known member
Dolberg, Sinkgraven, Sch?ne in de basis. Benieuwd hoe Bosz vanavond exact gaat spelen.

Ik neem aan met Traore op RV, Dolberg in de spits en Ziyech op het middenveld. Dan zouden Dolberg en Ziyech op hun favoriete positie staan.
 

JMD

Well-known member
Zie nu idd op teletekst. Sch?ne middenveld en Sinkgraven linksback. Duidelijk signaal naar Dijks.

Dijks was misschien wel 1 van de revelaties van afgelopen seizoen, maar dit jaar valt ie tegen.


Heerenveen inmiddels op 0-1 in Den Haag. De Hofstedelingen begonnen goed aan het seizoen, maar vallen weg de laatste weken.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Zoet; Brenet, Isimat, Moreno, Willems; Guardado, Ramselaar, Pr?pper; Narsingh, L. de Jong, Pereiro.

Hendrix en Arias zitten op de bank evenals Siem de Jong. Op de bank zit ook de Topscorer van Jong PSV: Lammers/
 

JMD

Well-known member
Ajax op 0-1 achter tegen PEC....


Logische opstelling PSV, de 6 verdedigers (de 4 hier + Schwaab en Arias) en de 4 middenvelder (de 3 hier + Hendrix) zijn ongeveer hetzelfde van niveau.

Hups PSV!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zoals verwacht schuift Hendrix op richting bank. Wat een mazzel dat daar dit seizoen veel ruimte op is. Jammer dat vakx weer parachute springen is.
 

JMD

Well-known member
Zoals verwacht schuift Hendrix op richting bank.
Ik denk dat we daar dit seizoen eerder Guardado gaan zien binnenkort, die valt steeds vaker tegen de laatste weken.

Verder heet dit gewoon rouleren... Je speelt op 3 fronten, logisch dat er af en toe iemand opschuift.
 
Bovenaan