6e speelronde

Eef de Kip

Well-known member
Ik gok op een ontzettend nietszeggend gelijkspel. Ajax hoeft niet en PSV vindt het best met een punt in Amsterdam. Heracles lachende 3e en koploper.
 

erka

Well-known member
Drie slaande bewegingen achter elkaar en nog ziet de scheids het niet. Die krijgt morgen op zijn kop.

Grunn-AZ was echt ontzettend slecht, van beide kanten. Typische 0-0 die door een toevalsgoal op 1-0 komt. Slotfase was wel leuk, met alles of niets voetbal van beide partijen en uiteindelijk nog 2-0 uit een van de vele counters. Maar AZ had net zo goed ook kunnen winnen.
 

Batigoal

Well-known member
Onze ongeslagen status wat betreft kunstgras zijn we volgens mij kwijtgeraakt in Dordrecht eind vorig seizoen. Nog steeds hebben we prima statistieken natuurlijk. Blij met de 3 punten en ook al 10 punten uit 4 uitwedstrijden dit seizoen. Dat is natuurlijk prima.

Nu hebben we twee thuiswedstrijden op rij in de Eredivisie en kun je dus hopelijk een aardig gaatje maken op de concurrentie. Jammer dat het spel nog steeds nergens op lijkt.

In dat laatste heb ik al geen vertrouwen meer; het spel is al ruim anderhalf jaar niet om aan te zien. Dat we voor de verandering dit seizoen veel punten pakken vind ik dan een pluspunt.
 

Keyser S?ze

New member
In dat laatste heb ik al geen vertrouwen meer; het spel is al ruim anderhalf jaar niet om aan te zien. Dat we voor de verandering dit seizoen veel punten pakken vind ik dan een pluspunt.

De Boer zit volkomen vastgeroest in zijn denkwijze en spelopvatting. Die gaat echt niet meer avontuurlijk en frivool spelen. Alles gaat om de controle. Het zou goed zijn om volgend jaar een totaal andere trainer van buiten de club te halen die het aanwezige potentieel eens lekker laat voetballen zoals het spel ooit bedoeld is geweest.

En ik zou je maar niet verkijken op het aantal punten. Met AZ, Willem II, NEC, ADO, Twente en Excelsior zijn de tegenstanders niet bepaald indrukwekkend geweest. Vrijwel allemaal rechterrijtje.
 

Pascallovic

Well-known member
En ik zou je maar niet verkijken op het aantal punten. Met AZ, Willem II, NEC, ADO, Twente en Excelsior zijn de tegenstanders niet bepaald indrukwekkend geweest. Vrijwel allemaal rechterrijtje.
Je moet de punten nog steeds maar zien te halen, ondanks de weinig indrukwekkende tegenstand. Vorig seizoen liet Ajax ook gewoon punten liggen tegen ploegen uit het rechterrijtje als NAC Breda, FC Dordrecht, ADO Den Haag en FC Twente. Dus er zit wel enig vooruitgang in. Maar goed je moet het ook tegen de wat sterkere ploegen doen.
 

Keyser S?ze

New member
Je moet de punten nog steeds maar zien te halen, ondanks de weinig indrukwekkende tegenstand. Vorig seizoen liet Ajax ook gewoon punten liggen tegen ploegen uit het rechterrijtje als NAC Breda, FC Dordrecht, ADO Den Haag en FC Twente. Dus er zit wel enig vooruitgang in. Maar goed je moet het ook tegen de wat sterkere ploegen doen.

Zeker. Kampioen word je tegen de kleintjes. Dus wat dat betreft zit het wel goed.
 
Bovenaan