6e speelronde

JMD

Well-known member
Vrijdag 18 september:
NEC - SC Heerenveen (20.00)

Zaterdag 19 september:
SC Cambuur - FC Twente (18.30)
Heracles Almelo - PSV (19.45)
PEC Zwolle - ADO Den Haag (19.45)
Willem II - FC Utrecht (20.45)

Zondag 20 september:
Roda JC - Feyenoord (12.30)
Excelsior - Ajax (14.30)
Vitesse - De Graafschap (16.45)
FC Groningen - AZ (16.45)
 

JMD

Well-known member
G?z?b?y?k fluit Heracles - PSV, Blom mag na Feyenoord - Utrecht en Cambuur - PSV nu Excelsior - Ajax om zeep helpen.

Van Boekel fluit Roda - Feyenoord
 

JMD

Well-known member
PSV gaat weer punten morsen.

Dit postte je voor Cambuur - PSV...
Op Cambuur-PSV na, verwacht ik geen verrassingen.
Ik verwacht een stuntje van Cambuur. Dat gevoel heb ik al een paar dagen en dat komt meestal uit.

Dus ook toen voorspelde je puntverlies voor PSV, en toen wonnen we. Dus laat hetzelfde maar gebeuren. Jij voorspelt puntverlies, en PSV wint.
 

JFK

Well-known member
Dit postte je voor Cambuur - PSV...


Dus ook toen voorspelde je puntverlies voor PSV, en toen wonnen we. Dus laat hetzelfde maar gebeuren. Jij voorspelt puntverlies, en PSV wint.
Ok, twee dingen. Ik zoop fout bier en slechte wijn. En de heer Blom verziekte de wedstrijd.
Maar nu gaat ene Tannane vlammen. Let maar op.
 

JMD

Well-known member
Ok, twee dingen. Ik zoop fout bier en slechte wijn. En de heer Blom verziekte de wedstrijd.
Maar nu gaat ene Tannane vlammen. Let maar op.
Oke, we zullen zien...

Vorig jaar ontsnapte PSV aan puntverlies in Almelo, kan nu zomaar inderdaad wel gebeuren.
Zaak voor PSV is om in aanloop naar Ajax - PSV van over 2 weken niet de achterstand te groot te laten worden.
 

Joost

Well-known member
Dat zou dan in jullie voordeel zijn...

Ik ga er iedere keer weer vanuit dat een scheidsrechter onbevooroordeeld een pot in gaat. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat hij het zou 'compenseren'. Dan zou hij mijns inziens direct moeten stoppen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga er iedere keer weer vanuit dat een scheidsrechter onbevooroordeeld een pot in gaat. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat hij het zou 'compenseren'. Dan zou hij mijns inziens direct moeten stoppen.
Je legt dus zelf uit waarom het niet opmerkelijk is dat hij fluit.
 

Joost

Well-known member
Je legt dus zelf uit waarom het niet opmerkelijk is dat hij fluit.

Natuurlijk moet het zo zijn. In principe zou iedere scheidsrechter iedere wedstrijd moeten kunnen fluiten. In de praktijk plaatst de KNVB juist scheidsrechters die eventjes omstreden zijn geweest niet heel snel weer bij dezelfde club. Pol van Boekel mocht zelfs 7 jaar niet naar Kerkrade nadat hij in drie duels op rij toch wel erg opzichtig de tegenstanders had geholpen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk bewijst Pol dan jouw gelijk. Minimaal drie penalties dus.
 
Bovenaan