6e speelronde

Simon

Administrator
Forumleiding
Excelsior laat zich verleiden om naar voren te komen en zie daar het resultaat :sad:
 

Abubakari

Well-known member
Voordeel dat je dit jaar dit soort potjes niet zo snel meer lijkt te verspelen.

Zekerheidje deze keer, kunstgras (verliest Ajax nooit en verspelen ze ook zelden punten) en na een EC wedstrijd verspelen ze ook al tijden geen punten meer.
Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, hield weer niet over, maar laat ik mijn zegeningen maar weer tellen na het puntverlies van PSV en Feyenoord.
 

Pascallovic

Well-known member
Zekerheidje deze keer, kunstgras (verliest Ajax nooit en verspelen ze ook zelden punten) en na een EC wedstrijd verspelen ze ook al tijden geen punten meer.
Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien, hield weer niet over, maar laat ik mijn zegeningen maar weer tellen na het puntverlies van PSV en Feyenoord.
Onze ongeslagen status wat betreft kunstgras zijn we volgens mij kwijtgeraakt in Dordrecht eind vorig seizoen. Nog steeds hebben we prima statistieken natuurlijk. Blij met de 3 punten en ook al 10 punten uit 4 uitwedstrijden dit seizoen. Dat is natuurlijk prima.

Nu hebben we twee thuiswedstrijden op rij in de Eredivisie en kun je dus hopelijk een aardig gaatje maken op de concurrentie. Jammer dat het spel nog steeds nergens op lijkt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nu hebben we twee thuiswedstrijden op rij in de Eredivisie en kun je dus hopelijk een aardig gaatje maken op de concurrentie. Jammer dat het spel nog steeds nergens op lijkt.

Ik hoop dat dat de Boer ook aan het denken zet maar ik vrees van niet. Verder gewoon volgende week winnen maar over 2 weken tegen PSV durf ik er echt geen dubbeltje op te zetten. Zal wel met geluk van de dag zijn wat de doorslag gaat geven.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat dat de Boer ook aan het denken zet maar ik vrees van niet. Verder gewoon volgende week winnen maar over 2 weken tegen PSV durf ik er echt geen dubbeltje op te zetten. Zal wel met geluk van de dag zijn wat de doorslag gaat geven.
Dat laatste denk ik ook.

Bij beide ploegen zit er een groot verschil in de duels, dan weer goed, dan weer slecht. Denk dat PSV dit seizoen iets vaker goed gespeeld heeft dan Ajax (maar dat kan ook mijn 'PSV-bril' zijn), maar PSV heeft ook baggerduels laten zien. En zonder Guardado en Willems mis je toch wel iets. PSV zal over 2 weken ook moeten. Tuurlijk zou je eventueel 8 punten achterstand nog kunnen inhalen, maar eind september 8 punten achterstaan is nou niet echt een lekker begin van de competitie, dan mag je niet al te veel grote steken meer laten vallen.
 
Bovenaan