SanMark.
Well-known member
Voor de 3e keer in de historie wordt Ajax - Vitesse 1-0.
De vorige 2 keren werd PSV dat seizoen kampioen...![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr belangrijk welke schijtclub er dan kampioen word.
Voor de 3e keer in de historie wordt Ajax - Vitesse 1-0.
De vorige 2 keren werd PSV dat seizoen kampioen...![]()
Heb ze niet geteld, maar het is al een hele tijd heel leeg. Ook vandaag weer, dus wat dat betreft zal het wel kloppen. Blijf het bizar vinden hoeveel mensen een seizoenkaart kopen om vervolgens niet te gaan.Op de radio hadden ze het er over dat er maar 35.000 toeschouwers in de Arena waren en dat dit al een hele tijd zo is. Klopt dat?
Hebben ze die Karsdorp niet verteld dat ie ontzettend voor lul loopt?
Inderdaad. Erg vreemd. Het systeem om de open plekken alsnog te verkopen werkt dus ook niet.Heb ze niet geteld, maar het is al een hele tijd heel leeg. Ook vandaag weer, dus wat dat betreft zal het wel kloppen. Blijf het bizar vinden hoeveel mensen een seizoenkaart kopen om vervolgens niet te gaan.
Het systeem om de open plekken alsnog te verkopen werkt dus ook niet.
Bij Ajax is er naar mijn weten momenteel niet zo'n systeem actief.Inderdaad. Erg vreemd. Het systeem om de open plekken alsnog te verkopen werkt dus ook niet.
Oh, ik meende gelezen te hebben dat ze daar juist wel zo'n systeem hadden. Kan ook vorig jaar geweest zijn.Bij Ajax is er naar mijn weten momenteel niet zo'n systeem actief.
Oh, ik meende gelezen te hebben dat ze daar juist wel zo'n systeem hadden. Kan ook vorig jaar geweest zijn.
zou ook kunnen.Ik vermoed dat je in de war bent met Feyenoord.
zou ook kunnen.
Toch vreemd dat dit systeem niet schijnt te werken.
Ze hadden hem 2 jaar geleden wel. Ze zijn echter afgelopen jaar overgestapt naar een ander systeem waar er vooralsnog geen mogelijkheid is om je kaart aan te bieden.Oh, ik meende gelezen te hebben dat ze daar juist wel zo'n systeem hadden. Kan ook vorig jaar geweest zijn.
Ze hadden hem 2 jaar geleden wel. Ze zijn echter afgelopen jaar overgestapt naar een ander systeem waar er vooralsnog geen mogelijkheid is om je kaart aan te bieden.
Maar kan je je kaart dan niet gewoon doorgeven aan een buurman/broer/vader/neef etc. voor 1 duel?
Dat kan wel natuurlijk.Maar kan je je kaart dan niet gewoon doorgeven aan een buurman/broer/vader/neef etc. voor 1 duel?