5e speelronde

Eef de Kip

Well-known member
Godallemachtig, ik had voor het seizoen wel ingeschat dat het zeker in het begin moeizaam zou gaan maar toch ook de ijdele hoop af en toe een lichtpuntje te kunnen zien maar dit gaat echt weer helemaal nergens over. Mijn god, je hebt toch een aantal meer dan gemiddelde voetballers rondlopen maar het kan hier zo maar 2-6 staan, wat een arremoe.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik geef toe dat ik niet wekelijks naar Jong Ajax kijk, maar ik kan me niet voorstellen dat de linksback van dat elftal slechter is dan Dijks. Mijn hemel, wat is hij slecht zeg.
 

JMD

Well-known member
Ik geef toe dat ik niet wekelijks naar Jong Ajax kijk, maar ik kan me niet voorstellen dat de linksback van dat elftal slechter is dan Dijks. Mijn hemel, wat is hij slecht zeg.

Vorig jaar was die juist boven verwachting goed. Misschien even een dipje.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik geef toe dat ik niet wekelijks naar Jong Ajax kijk, maar ik kan me niet voorstellen dat de linksback van dat elftal slechter is dan Dijks. Mijn hemel, wat is hij slecht zeg.
Terwijl ik Dijks vorig seizoen toch degelijk vond spelen. Geen rare dingen maar fysiek en verdedigend redelijk sterk en als het mee zat af en toe een bal voor de pot.
 

JMD

Well-known member
Terwijl ik Dijks vorig seizoen toch degelijk vond spelen. Geen rare dingen maar fysiek en verdedigend redelijk sterk en als het mee zat af en toe een bal voor de pot.
Precies.

Misschien dat het nieuwe systeem niet zo bij hem past?
 

Ceephax

New member
Met dat eigen spelletje van Bosz geef je constant zoveel ruimte weg dat Vitesse eigenljk 4 keer had moeten scoren. Gaat 'm echt niet meer worden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het vooral opvallend dat Ajax totaal niet als team speelt en daarnaast ook nog eens erg lichtzinnig is. Ik denk dat het enige voordeel voor ze is, dat ze nog niet met 0-3 achterstaan. Bij balverlies is er ook weinig druk. Leuk hoor, zo'n uitspraak over 5 sec, maar ik zie alleen maar Ajacieden die niets doen na balverlies. Een lange bal van Vd Werff en ineens staan er 3 aanvallers tegen 1 verdediger. Een corner voor en na balverlies wederom 3 tegen 1.

Wie gaat er opstaan in de kleedkamer en scheldt die gasten helemaal verrot? Op dit niveau js zo'n houding echt onacceptabel.
 

Batigoal

Well-known member
Godallemachtig, ik had voor het seizoen wel ingeschat dat het zeker in het begin moeizaam zou gaan maar toch ook de ijdele hoop af en toe een lichtpuntje te kunnen zien maar dit gaat echt weer helemaal nergens over. Mijn god, je hebt toch een aantal meer dan gemiddelde voetballers rondlopen maar het kan hier zo maar 2-6 staan, wat een arremoe.

Gelukkig gaan we vanaf november onder Bosz vlammen. :duim:
 

De Wolf

Well-known member
Je kan Messi in je elftal zetten maar wanneer de rest niet goed genoeg is zal Messi ook niet goed spelen.
 

vakx2.0

Banned
Je kan Messi in je elftal zetten maar wanneer de rest niet goed genoeg is zal Messi ook niet goed spelen.

Twente had ook geen wereldelftal natuurlijk. Toch wist Ziyech zich daartussen steeds te onderscheiden. Zal die bij Ajax ook wel gaan doen... er is nog een helft te spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Laat Ziyech eerst eens een wedstrijd of 3 ballen voor 'we' hem op elke wan prestatie van Ajax afrekenen.
 

De Wolf

Well-known member
Twente had ook geen wereldelftal natuurlijk. Toch wist Ziyech zich daartussen steeds te onderscheiden. Zal die bij Ajax ook wel gaan doen... er is nog een helft te spelen.

Tegen Feyenoord onzichtbaar, tegen Groningen goeie pot maar die zijn gewoon slecht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Laat Ziyech eerst maar eens alle spelhervattingen nemen ipv die vreselijke Gudelj.
 

JMD

Well-known member
Als Vitesse dit verliest en morgen de video-analyse bekijkt zullen ze zich voor hun kop slaan dat ze verloren hebben. Wat een ruimte ligt er iedere keer achter de Ajax-verdediging, maar de steekballen worden niet gespeeld of komen niet aan.
 
Bovenaan