5e speelronde

JMD

Well-known member
Zo meteen Ajax - Vitesse. 13 van de laatste 15x leverde dat een Ajax-zege op, alleen 3 en 4 seizoenen terug nam Vitesse de volle buit mee.
Opvallend is dat dit duel (31x gespeeld) nog nooit in een gelijkspel eindigde. Vitesse won 5x.

De grootste uitslag ooit in de eredivisie kwam in dit duel, 12-1 in het seizoen 1971-1972

Jamel

Administrator
Forumleiding
Elke keer als Vitesse in de Arena speelt, vraag ik me af wat ze eigenlijk komen doen. Wedstrijd kan wel schriftelijk afgedaan worden, want Vitesse komt toch nooit opdagen.

PES5

Administrator
Forumleiding
De post waar ik al op zat te wachten. Haha.

Knap puntje van Sparta weer. Dat tussenstopje in Heerenveen gister heeft ze goedgedaan.

Groningen slechtste start in de historie?

JMD

Well-known member
Groningen slechtste start in de historie?
Geen idee...

Halverwege jaren '90 speelde Groningen regelmatig tegen degradatie, zou best kunnen zijn dat ze toen ook een keer zo'n slechte start hebben gehad. Ik ga zo wel even zoeken...

Het is wel de beste start van Feyenoord in 11 jaar. Dat seizoen stonden ze met kerst op kop, maar stortten als een pudding in elkaar na de winterstop en eindigden op een straatlengte van PSV... Waar kan ik tekenen?? ;)

JMD

Well-known member
2 ploegen waarbij de aanval beter is dan de verdediging. Kan een leuk, doelpuntrijk, potje worden.

JMD

Well-known member
Mijn hemel, hoe slecht speel je dit uit... 3 tegen 1 en je verklooit het zo.

Wel een waarschuwing aan Ajax.

En dat na even eerder een fraaie actie van Gudelj die bijna 1-0 opleverde

Bovenaan