3FM Glazen Huis

Mario

Well-known member
Het is relatief om de hoek voor jou. Je gaat toch wel langs?

Uiteraard, heb verder toch niets te doen. Vroeger wel eens gedaan toen ze nog elk jaar in Utrecht stonden. Vanuit werk kwam ik er altijd langs.

@Joost : waarschijnlijk later deze week als de schoolvakanties beginnen? Het is uiteindelijk ook maandagochtend.
 

Mario

Well-known member
Die gast met dat lange haar heeft totaal geen charisma. Totaal geen sfeer in dat huis. Ik ben benieuwd hoeveel ze zullen ophalen. De tussenstand na dag 1 was zelfs al minder dan vorig jaar.
 

Joost

Well-known member
Die gast met dat lange haar heeft totaal geen charisma. Totaal geen sfeer in dat huis. Ik ben benieuwd hoeveel ze zullen ophalen. De tussenstand na dag 1 was zelfs al minder dan vorig jaar.

De tussenstand na 1 dag zegt helemaal niets. Na 1 dag was er vorig jaar meer opgehaald dan in andere jaren maar gedurende de week kwam er pas een 'achterstand'.

3FM heeft het nu gewoon heel moeilijk. Als in je dagprogrammering er binnen een 4 van de 5 DJ's wegvallen dan is dat moeilijk op te vangen. Maar al die namen hebben ook ooit hun entree moeten maken en in de meeste gevallen was het een succes. Ik zou niet weten waarom dat nu niet weer gaat gebeuren. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen fan ben van Wijnand Speelman en Mark van de Molen die nu in de middag zitten. Met Frank vd Lende heb ik minder moeite.
 

Maasveld

Well-known member
Tijn is dit jaar de grote held. Jongetje van 6 met hersenstamcelkanker die niet lang meer te leven heeft. Hij lakt nagels voor het goede doel en heeft nu 450.000 euro bijelkaar gelakt.
 

Batigoal

Well-known member
Tijn is dit jaar de grote held. Jongetje van 6 met hersenstamcelkanker die niet lang meer te leven heeft. Hij lakt nagels voor het goede doel en heeft nu 450.000 euro bijelkaar gelakt.

Ik zag 'm op televisie inderdaad. Hoeveel cynisme ik ook weleens heb omtrent dat 3FM-gebeuren vind ik dit wel een prachtig iets. :duim:
 
Bovenaan