Tuurlijk, en als het niet lukt flikkert 3fm er zelf nog wel wat bij zodat het toch lukt.Hoe zit het eigenlijk met de actie. Gaat er toch altijd om, om het record te verbreken. Lukt dat dit jaar wel?
Tuurlijk, en als het niet lukt flikkert 3fm er zelf nog wel wat bij zodat het toch lukt.Hoe zit het eigenlijk met de actie. Gaat er toch altijd om, om het record te verbreken. Lukt dat dit jaar wel?
Ik vind die Beelen trouwens een kwalletje die net iets te graag populair wil zijn en het baasje wil spelen.
Geen idee, maar het zal naar mijn smaak toch wel weer over de top zijn.Volgens mij hebben we hier geen fans van Beelen, dus dit mag wel iets minder genuanceerd. Nu spreek je iedereen hier op DVK aan op dat slappe gelul en op kerstavond begin je zelf opeens ook met die onzin.
Dit jaar gaan ze toch iets minder aan heldenverering doen rondom de bekendmaking van het bedrag?
Nog vijf kwartier Heerlen op TV en dan kunnen we die stad vergeten?
Het record gaan ze niet breken deze keer.
Misschien is de grote verassing wel dat Heerlen aan Duitsland wordt gegeven.
Vorig jaar ook al niet.
Als ze Geert erbij nemen, vind ik het niet eens zo'n slecht idee.De negatieve opbrengst gaat naar SR?
Als ze Geert erbij nemen, vind ik het niet eens zo'n slecht idee.
Jij wordt nog wel een keer Rutte fan.
Ik heb die vent vorig jaar meegemaakt bij het slotconcert van Rowwen Heze in de VIP-tent. Zelden zo'n over het paard getilde kleuter meegemaakt. Hij presteerde het bijna om de tent uitgezet te worden, en dat is daar vrij knap.Volgens mij hebben we hier geen fans van Beelen, dus dit mag wel iets minder genuanceerd. Nu spreek je iedereen hier op DVK aan op dat slappe gelul en op kerstavond begin je zelf opeens ook met die onzin.
Dit jaar gaan ze toch iets minder aan heldenverering doen rondom de bekendmaking van het bedrag?
De negatieve opbrengst gaat naar SR?
Dat was toch pas zo toen ze de daadwerkelijke donaties hadden opgeteld?