3FM Glazen Huis

inhethoekje

Active member
Una Paloma Blanca nu bij het Knoop Gala.
Het gaat nog redelijk in de maat, maar we zijn net begonnen, het nummer duurt nog even.

Hou vol, concentreer je op de blokfluit en niet op George Baker.!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Shirma Rousse wordt er bij het Knoop gala uitgezongen door een meisje met een verstandelijke beperking. Prachtige tv!

Max

Administrator
Forumleiding
Shirma Rousse wordt er bij het Knoop gala uitgezongen door een meisje met een verstandelijke beperking. Prachtige tv!

Shirma Rousse, gelukkig heb ik geen idee waar dat wordt uitgezonden. Ik blijf zekerheidshalve maar op RTL 7 hangen.

inhethoekje

Active member
Ach,het gaat om de binnenkant,niet om de buitenkant, al moet ik eerlijk bekennen dat het in sommige gevallen niet opgaat.

Max

Administrator
Forumleiding
Ach,het gaat om de binnenkant,niet om de buitenkant, al moet ik eerlijk bekennen dat het in sommige gevallen niet opgaat.

Ze is lelijk genoeg om te verwachten dat de binnenkant toch iets minder lelijk is. Ik ben nog niet overtuigd.

inhethoekje

Active member
Shirma is een mooie vrouw in een ietwat te groot lichaam, denk in oplossingen Max, niet in problemen.

Overigens verwacht ik straks een teringherrie als het Knoop Gala alle deelnemers op het podium roept om muzikaal af te sluiten.

Bovenaan