Ach ze waakt als een moeder/milf over haar kroost.
Ska P 187 Well-known member 22 aug 2016 #241 Ach ze waakt als een moeder/milf over haar kroost. Laatst bewerkt: 22 aug 2016
fr-keff Active member 22 aug 2016 #242 JMD zei: Afgelopen. 0-1. Feyenoord op 9 uit 3. De komende weken tegen ploegen in vorm, Excelsior, ADO en PSV... Klik om te vergroten... Mooi, 18 uit 6. :duim:
JMD zei: Afgelopen. 0-1. Feyenoord op 9 uit 3. De komende weken tegen ploegen in vorm, Excelsior, ADO en PSV... Klik om te vergroten... Mooi, 18 uit 6. :duim:
Miramar Well-known member 22 aug 2016 #243 fr-keff zei: Mooi, 18 uit 6. :duim: Klik om te vergroten... Inderdaad makkie.
DeftonesJP New member 22 aug 2016 #244 Het komt zelden voor dat ik geen voetbal zie in een weeken maar volgens mij heb ik het met afgelopen weekend niet vekeerd getimed.
Het komt zelden voor dat ik geen voetbal zie in een weeken maar volgens mij heb ik het met afgelopen weekend niet vekeerd getimed.
Max Administrator Forumleiding 22 aug 2016 #246 J?rgensen bedoel je? Geen idee. Ik begreep dat hij niet op goal heeft geschoten zondag. Verder niets van gezien.
J?rgensen bedoel je? Geen idee. Ik begreep dat hij niet op goal heeft geschoten zondag. Verder niets van gezien.