3e speelronde

JMD

Well-known member
De 2e speelronde bracht de eerste keer in 31 jaar dat alledrie de Rotterdamse clubs hun eredivisieduel in een speelronde wonnen, bracht het eerste puntverlies van Ajax, de eerste keer dat Excelsior een eredivisieseizoen begonnen met 2 zeges en een Feyenoord dat nog steeds op kop staat en als enige nog geen tegengoals heeft.

In de 3e speelronde moeten PSV en Feyenoord op bezoek in Overijssel (bij resp. PEC Zwolle en Heracles), ontvangt Ajax het 'Ajax van het Zuiden' en spelen (oude?) rivalen FC Groningen en FC Twente tegen elkaar.

Vrijdag 19 augustus
Excelsior - ADO Den Haag (20.00)

Zaterdag 20 augustus
Roda JC - Vitesse (18.30)
Ajax - Willem II (19.45)
PEC Zwolle - PSV (19.45)
NEC - SC Heerenveen (20.45)

Zondag 21 augustus
FC Groningen - FC Twente (12.30)
FC Utrecht - AZ (14.30)
Sparta R. - Go Ahead Eagles (14.30)
Heracles Almelo - Feyenoord (16.45)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op naar nummertje drie. Daarna twee thuiswedstrijden voor ons, dus belangrijk dat we winnen. Dan kunnen we ons echt opmaken voor een uitstekende competitiestart.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tijd voor een uitglijder. Dat moet lukken in Almelo. Kuyt mag neem ik aan weer de spelverdeler uithangen. Ik zal er zelf weinig van mee krijgen. Voor mij staat er een weekendje Warschau op het programma.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tijd voor een uitglijder. Dat moet lukken in Almelo. Kuyt mag neem ik aan weer de spelverdeler uithangen. Ik zal er zelf weinig van mee krijgen. Voor mij staat er een weekendje Warschau op het programma.

Het lijkt wel alsof je erop hoopt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
3e speelronde

Het lijkt wel alsof je erop hoopt.

Nee hoor, ik hoop dat ik mij medio april of mei mij blauw mag betalen aan jouw alcohol misbruik. Ik was vandaag denk ik niet de enige die een 1-1 wel zag gebeuren tegen FC Twente. Zeker toen Ziyech ging aanleggen.
 

JFK

Well-known member
Tijd voor een uitglijder. Dat moet lukken in Almelo. Kuyt mag neem ik aan weer de spelverdeler uithangen. Ik zal er zelf weinig van mee krijgen. Voor mij staat er een weekendje Warschau op het programma.

Warschau, daar ben ik in december nog geweest.
Wat Feyenoord aangaat, die drie punten worden gewoon meegenomen naar Rotterdam.
PSV gaat overigens punten verspelen. 2-2 denk ik.
 

Batigoal

Well-known member
Kan zomaar zijn dat FC Utrecht aan het einde van deze transferperiode Boymans, Ramselaar, Barazite en Haller is kwijtgeraakt.
 

fr-keff

Active member
Warschau, daar ben ik in december nog geweest.
Wat Feyenoord aangaat, die drie punten worden gewoon meegenomen naar Rotterdam.
PSV gaat overigens punten verspelen. 2-2 denk ik.

Lamprou keept de wedstrijd van zijn leven en Willem II speelt knap 0-0 in de Arena. :duim:
 
Bovenaan