3e speelronde

Miramar

Well-known member
Heracles kon niets meer dan alleen wat schoten van ver. Feyenoord slordig in de omschakeling
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heracles heeft ontzettend veel energie in deze wedstrijd gestopt en had op momenten ook wel een optisch overwicht. Maar tegelijkertijd zijn ze nooit ?cht dicht bij een goal geweest. Feyenoord was zwak, dus wat dat betreft was een gelijkspel wellicht beter op z'n plaats. Maar goed, ik klaag niet. Lastige uitwedstrijd en toch gewoon drie punten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens verdient Stegeman wel een dik compliment. Heracles heeft voor zo'n kleine club echt weer een heel goed elftal. Die gaan wederom dik in het linkerrijtje eindigen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb Sparta-Go Ahead gekeken. Ik vond het vooral werkvoetbal. Beide ploegen probeerde het wel. Maar kwamen er amper door. Het is dat Fischer zo stom was die tackle in de 16 te maken. Anders had het 0-0 gebleven. Wat wel terecht was geweest.

De enige die me opviel was die vrouwelijke clubarts van Go Ahead Eagles.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

huuman.jpg
 

Abubakari

Well-known member
18 jaren geleden deden ze het ook al. Spelen pas 16 jaar achtereen in de Eredivisie. Korter dan menigeen denkt heb ik het idee.

Ze zijn in 1980 gepromoveerd en hebben sindsdien 34 van de 36 seizoenen eredivisie gespeeld. Gewoon een vaste waarde in de eredivisie dus.
 

Jef400

Well-known member
Ze zijn in 1980 gepromoveerd en hebben sindsdien 34 van de 36 seizoenen eredivisie gespeeld. Gewoon een vaste waarde in de eredivisie dus.

Dat zeer zeker. Maar neemt niet weg dat ze er twee jaar uit zijn geweest en dat het niet helemaal uniek zou zijn ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zag er leuk uit dat rennen, maar als een voetballer op de grond ligt dan is het vaak niet levensbedreigend.
 
Bovenaan