3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

Jacco

Well-known member
Als Tsjechie of Georgië wint spelen we tegen E1 en anders tegen Engeland.
(Zo kan het ook, jmd😀)
Zoiets kun je tzt ook op nu.nl lezen, als ze er hun vingers aan durven branden. Ik waardeer het om ongeveer te weten hoe het zit zonder zelf de regelementen en ranglijsten door te hoeven spitten
 

Mario

Well-known member
Ik heb een WK1990 déjà vu bij dit Oranje. Dezelfde toernooi opzet, ook toen werden we derde(door een loting zelfs) vervolgens moesten we tegen West Duitsland ipv Roemenië en gingen we dus naar huis.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb een WK1990 déjà vu bij dit Oranje. Dezelfde toernooi opzet, ook toen werden we derde(door een loting zelfs) vervolgens moesten we tegen West Duitsland ipv Roemenië en gingen we dus naar huis.
Wat was dat trouwens een waardeloos toernooi, op Kameroen na
 

Mario

Well-known member
Wat was dat trouwens een waardeloos toernooi, op Kameroen na
Mee eens. Slechtste WK ooit.

Enige houvast is dat Engeland ook niet veel is dit toernooi. Als Oranje zich kan oprichten liggen er zeker kansen. Zeker met de snelheid die we voorin hebben.
 

stc

Well-known member
Maakt niet uit tegen wie ze moeten in de volgende ronde. Elke tegenstander is teveel gevraagd voor dit team. Ze gaan er gewoon kansloos vanaf.
 

stc

Well-known member
Hoe zou die schoonmaak eruit zien?
Koeman eruit. De rest mag er wat mij betreft ook per direct uit. Behalve Verbruggen. Die doet zijn best nog wel. Blind, Malen en Veerman dat kan echt niet meer. Schouten mag er wat mij betreft ook uit. Die deed gisteren een v Bommeltje.
 

Wigboldus

Well-known member
Koeman eruit. De rest mag er wat mij betreft ook per direct uit. Behalve Verbruggen. Die doet zijn best nog wel. Blind, Malen en Veerman dat kan echt niet meer. Schouten mag er wat mij betreft ook uit. Die deed gisteren een v Bommeltje.
Blind heeft nog niets verkeerds gedaan dit EK.
 

erka

Well-known member
Koeman eruit. De rest mag er wat mij betreft ook per direct uit. Behalve Verbruggen. Die doet zijn best nog wel. Blind, Malen en Veerman dat kan echt niet meer. Schouten mag er wat mij betreft ook uit. Die deed gisteren een v Bommeltje.

En wie moeten er dan allemaal in behalve Verbruggen?
 

JFK

Well-known member
Koeman eruit. De rest mag er wat mij betreft ook per direct uit. Behalve Verbruggen. Die doet zijn best nog wel. Blind, Malen en Veerman dat kan echt niet meer. Schouten mag er wat mij betreft ook uit. Die deed gisteren een v Bommeltje.
En wie mag er in?
 

stc

Well-known member
Je zou maar zo in het leven staan als stc, dan zie je nooit een leuke wedstrijd.
Jawel hoor. Ik zie genoeg leuke wedstrijden. Alleen bij het Nederlands Elftal niet. Ik kan mij laatste tijd geen leuke wedstrijd herinneren. Laatste leuke wedstrijd van Oranje die ik gezien heb was op 4 september 1999 tegen Belgie. Toen stond Rijkaard nog aan het roer.
 

JMD

Well-known member
Jawel hoor. Ik zie genoeg leuke wedstrijden. Alleen bij het Nederlands Elftal niet. Ik kan mij laatste tijd geen leuke wedstrijd herinneren. Laatste leuke wedstrijd van Oranje die ik gezien heb was op 4 september 1999 tegen Belgie. Toen stond Rijkaard nog aan het roer.
Dat is echt bs.
Zo uit mijn hoofd al mooie/leuke duels van NL (en ja, er zaten ook baggerduels tussen):
NL - JOegoslavië kwartfinale EK2000
NL - Italië / NL - Frankrijk groepsfase EK 2008
NL - Spanje / NL - Brazilië WK 2014
 
Bovenaan