33e speeldag

Pascallovic

Well-known member
Lekker ruime zege. Niet verwwacht dat ie nog zo hoog zou uitvallen. Op doelsaldo niks laten liggen. Dan heb je volgende week aan een overwinning genoeg. Erg lekker.
 

JMD

Well-known member
En tegen wie verloor Ajax?

Dat was op de eennalaatste zondag, toen verloor Ajax bij SVV. Maar de Schiedammers speelden nog om lijfsbehoud. Op de laatste speeldag speelde Ajax in het Olympisch tegen Vitesse, dat weet ik zeker, want daar was ik bij... :) Ajax werd toen 2e.
Het jaar ervoor zat ik bij Haarlem - PSV op de laatste speeldag, toen pakte juist Ajax de titel door een salonremise in Nijmegen. Zowel Ajax als NEC had 1 punt nodig toen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waardeloos kutseizoen. Wederom gebleken dat we waardeloze spitsen hebben en geen leider op het middenveld.

Groningen trouwens ook dramatisch. Had bij rust gewoon 4-1 moeten zijn.

Wel mooi dat FC UWV weer terug is waar het hoort.

Op naar volgend jaar. Vonk opdonderen en en een TD halen die door kan pakken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er is maar ??n slimmerik en dat is Henk de Jong. Op tijd het zinkende woonschip verlaten met een legio tegendoelpunten en toch de sympathie van het volk.
 

Pascallovic

Well-known member
Als je Arsenal of Roma loot wordt die kans als NL ploeg toch wel erg klein...
Ik heb geen idee wie ze kunnen loten en welke ploegen er nu op de voorronde plekken staan in andere landen. Een Ajax zou in beiden voorrondes geplaatst zijn dit seizoen en had dus de wat sterkere ploegen ontlopen. Kan mij niet voorstellen dat PSV daar nu al kansloos voor zou zijn.
 

JMD

Well-known member
Ik heb geen idee wie ze kunnen loten en welke ploegen er nu op de voorronde plekken staan in andere landen. Een Ajax zou in beiden voorrondes geplaatst zijn dit seizoen en had dus de wat sterkere ploegen ontlopen. Kan mij niet voorstellen dat PSV daar nu al kansloos voor zou zijn.
PSV heeft komend jaar minder punten dan Ajax vorig jaar, dus het zal er om hangen of ze geplaatst zijn in de 4e voorronde. Als ze daarin geplaatst zijn hebben ze natuurlijk kans.
 

Mommiej

Well-known member
op uitnodiging bij Excelsior - PEC geweest (ja, was de enige persoon op RvP tribune die niet na de wedstrijd aan het juichen was). Barslechte wedstrijd gezien, PEC dat 2x scoort uit 3 kansen en voor de rest er geen zin in leek te hebben, aan andere kant was Excelsior voor rust nog slechter en kon het na rust op strijdlust nog simpel 2x van achterstand terug komen en was het zelfs nog dichtbij 3-2. Al met al terecht gelijkspel, waarbij volgende week duidelijk moet worden of (1 van) beide ploegen er iets aan heeft of juist helemaal niks.
 

Bernardo

Well-known member
Er is maar ??n slimmerik en dat is Henk de Jong. Op tijd het zinkende woonschip verlaten met een legio tegendoelpunten en toch de sympathie van het volk.

Bij je afscheid vaan een clubicoon toch meer bezig zijn met je rivaal. Ook dat is DKV. En maar zeggen dat het altijd maar van 1 kant komt.
 
Bovenaan