Pascallovic
Well-known member
Lekker ruime zege. Niet verwwacht dat ie nog zo hoog zou uitvallen. Op doelsaldo niks laten liggen. Dan heb je volgende week aan een overwinning genoeg. Erg lekker.
Toen stonden we 2 goals voor bij aanvang van de laatste speelronde...
En tegen wie verloor Ajax?
Zie even de doelpunten in Eindhoven en Tilburg. Niveautje hoormg:
Die terugspeelbal zojuist op Nienhuis was harder.Lamprou had de bal kunnen hebben?
Foppe haha. Seniele ouwe man. Niet weten wat op spandoek staat. Alsof je dat niet wist.
Het was gewoon de schuld van Keizer!
Volgende week weten we zeker dat Nederland komend seizoen weer niks gaat presteren in de Champions League.
Als dat PSV zogenaamd wel een garantie op CL prestaties is, dan moeten ze dat maar laten zien door die voorrondes te winnen.
Ik heb geen idee wie ze kunnen loten en welke ploegen er nu op de voorronde plekken staan in andere landen. Een Ajax zou in beiden voorrondes geplaatst zijn dit seizoen en had dus de wat sterkere ploegen ontlopen. Kan mij niet voorstellen dat PSV daar nu al kansloos voor zou zijn.Als je Arsenal of Roma loot wordt die kans als NL ploeg toch wel erg klein...
PSV heeft komend jaar minder punten dan Ajax vorig jaar, dus het zal er om hangen of ze geplaatst zijn in de 4e voorronde. Als ze daarin geplaatst zijn hebben ze natuurlijk kans.Ik heb geen idee wie ze kunnen loten en welke ploegen er nu op de voorronde plekken staan in andere landen. Een Ajax zou in beiden voorrondes geplaatst zijn dit seizoen en had dus de wat sterkere ploegen ontlopen. Kan mij niet voorstellen dat PSV daar nu al kansloos voor zou zijn.
Er is maar ??n slimmerik en dat is Henk de Jong. Op tijd het zinkende woonschip verlaten met een legio tegendoelpunten en toch de sympathie van het volk.