30e speeldag

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind van niet. Nelom zet z'n been niet opzij, maar terug naast z'n andere. Ziyech zoekt het contact zelf.
 

Jozsef

New member
Je had al dik voor kunnen staan, ongelooflijk eigenlijk dat je weer met samengeknepen billen zit te kijken. Kans op kans. Toch onverwacht, deze uitzege. :duim:
 

Jozsef

New member
Voor hetzelfde geld trapt zo'n scheids in die buiteling van Ziyech en staat het gelijk. Maar goed, wat ik al zei: Knappe en vooral broodnodige zege. Die derde plek komt nu wel erg dichtbij.
 

JFK

Well-known member
Voor hetzelfde geld trapt zo'n scheids in die buiteling van Ziyech en staat het gelijk. Maar goed, wat ik al zei: Knappe en vooral broodnodige zege. Die derde plek komt nu wel erg dichtbij.

En opzich geen onaardig voetbal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Feyenoord won de strijd op het middenveld. Sinds Toornstra weer hangend op rechts speelt, is het middenveld absoluut sterker. Pakken veel tweede ballen en hebben daarmee controle. Zodra ze ook in balbezit beter worden, gaan ze vanzelf meer scoren.
 

stc

Well-known member
Nadat PSV met 10 kwam te staan, heeft Willem II het niet goed aangepakt. PSV schakelde op een gegeven moment terug naar een 4-3-2 formatie. Willem II bleef met 4 verdedigers spelen, tegenover 2 aanvallers van PSV. Als Willem het goed had aangepakt, dan hadden ze een verdediger voor een middenvelder of aanvaller kunnen wisselen, zodat de gasten een overtal situatie konden cre?ren op het middenveld. Uiteindelijk had dit kunnen leiden in een doelpunt. Gelukkig voor PSV viel alles goed in de richting van PSV na de rode kaart.
 

JMD

Well-known member
Voor hetzelfde geld trapt zo'n scheids in die buiteling van Ziyech en staat het gelijk. Maar goed, wat ik al zei: Knappe en vooral broodnodige zege. Die derde plek komt nu wel erg dichtbij.

Die mag je nu gewoon niet meer weggeven, helemaal als je het resterende programma bekijkt.
 
Bovenaan