30e speeldag

Fregge

Well-known member
Voor hetzelfde geld trapt zo'n scheids in die buiteling van Ziyech en staat het gelijk. Maar goed, wat ik al zei: Knappe en vooral broodnodige zege. Die derde plek komt nu wel erg dichtbij.

Beweer je nu dat Ziyech terecht geen penalty kreeg?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ramselaar, die had recht op een strafschop.

Wat is dat voor flauwekul stc, dat PSV gezocht wordt door de scheidsrechters?
Arias was gewoon terecht. Vasthouden met geel op zak, dus wegwezen.
 

JMD

Well-known member
Ramselaar, die had recht op een strafschop.

Wat is dat voor flauwekul stc, dat PSV gezocht wordt door de scheidsrechters?
Arias was gewoon terecht. Vasthouden met geel op zak, dus wegwezen.

Die was meer dan terecht inderdaad. Goed dat Nijhuis hem gaf, er zijn ook zat scheidsen die zo'n kaart wel durven geven als het de eerste is, maar het niet doen als het de tweede is.
Verder zat dat er bij Arias wel aan te komen, want ook ADO uit en Feyenoord uit ontsnapte hij eigenlijk al.
Het blijft een goede aanvallende voetballer, maar verdedigend soms zo dom.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond het ook prima dat hij hem gaf. Kappen met die lui die hem niet durven te geven, omdat het een topclub die thuisspeelt betreft.
 

JMD

Well-known member
Ik vond het ook prima dat hij hem gaf. Kappen met die lui die hem niet durven te geven, omdat het een topclub die thuisspeelt betreft.

Helemaal mee eens. Ik vind Nijhuis af en toe een flink pedant mannetje, maar fluiten kan ie echt wel. Is steeds beter geworden.
 

stc

Well-known member
Ramselaar, die had recht op een strafschop.

Wat is dat voor flauwekul stc, dat PSV gezocht wordt door de scheidsrechters?
Arias was gewoon terecht. Vasthouden met geel op zak, dus wegwezen.

Ik zeg niet dat Arias onterecht het veld uitgestuurd is. Echter, als je vaak op let hoe scheidsrechters overkomen, dan weet je waar ik op doel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zeg niet dat Arias onterecht het veld uitgestuurd is. Echter, als je vaak op let hoe scheidsrechters overkomen, dan weet je waar ik op doel.

Dat PSV gezocht wordt door de arbiters vind ik nog steeds flauwekul. Je bovenstaande post heeft daar niets aan afgedaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is dit trouwens voor iets bizars?

De aanvoerder werd tegen het einde van de wedstrijd gewisseld, tot teleurstelling van de Katwijker zelf. “De trainer maakt die keuze”, zegt hij. “Ik was best teleurgesteld, want ik ben een speler die in het laatste kwartier kan scoren. De trainer is de baas en ik heb veel respect voor hem, maar ik ga wel vragen waarom ik gewisseld werd.”

Dus de grote Dirk Kuyt is pissed als hij een keertje gewisseld wordt? Dan moet je maar zorgen dat je beter in de wedstrijd zit, Dirk. Het was logisch om Bilal te brengen, met al die ruimte achter de verdediging van Twente. En dan gaat het tussen Kuyt en Toornstra, waarbij die laatste gewoon een betere wedstrijd speelde. Kortom, prima gedaan van Gio.
 

Fregge

Well-known member
Dat was toch ook gewoon zo? Nelom trekt zijn been terug, Ziyech zoekt het contact en duikelt vervolgens zelf.

Nelom zet ook een stap richting Ziyech om hem te blokken. Leuk dat die dan z'n been intrekt. Daarbij wou Ziyech er overheen lopen. Was gewoon vergelijkbaar met Ramselaar die er ook 1 had moeten krijgen. Maar dat zei ik al in 't stadion.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat was echt niet vergelijkbaar met Ramselaar. Die werd gewoon met een sliding neergehaald.
 

Jozsef

New member
Nelom zet ook een stap richting Ziyech om hem te blokken. Leuk dat die dan z'n been intrekt. Daarbij wou Ziyech er overheen lopen. Was gewoon vergelijkbaar met Ramselaar die er ook 1 had moeten krijgen. Maar dat zei ik al in 't stadion.

Als je die rode bril had afgezet was je tot de conclusie gekomen dat het in de verste verte geen pingel was. Ziyech zoekt overduidelijk Nelom op.
 

De Groene Scout

Well-known member
Opzoeken is ook wel heel ver gezocht. Nelom staat er en Ziyech wil er niet omheen. Tja dan loop je er tegenaan en val je.
Ze worden wel eens gegeven, maar vaak ook niet.
Ziyech zelf vond het overigens na afloop duidelijk wel ??n.
Verder denk ik dat Twente niet te veel naar dat ene momentje moet kijken. Een wedstrijd duurt 90 minuten en daarin heeft het gewoon te weinig gebracht om aanspraak te maken op 1 of 3 punten.
 

Jozsef

New member
Dus de grote Dirk Kuyt is pissed als hij een keertje gewisseld wordt? Dan moet je maar zorgen dat je beter in de wedstrijd zit, Dirk. Het was logisch om Bilal te brengen, met al die ruimte achter de verdediging van Twente. En dan gaat het tussen Kuyt en Toornstra, waarbij die laatste gewoon een betere wedstrijd speelde. Kortom, prima gedaan van Gio.

Helemaal eens met Gio. Kuyt plaatst zichzelf hiermee ook boven het team. En laat hij nou juist de laatste zijn waar ik dit van had verwacht. De wissel was inderdaad logisch verklaarbaar.
 

Maasveld

Well-known member
Als je die rode bril had afgezet was je tot de conclusie gekomen dat het in de verste verte geen pingel was. Ziyech zoekt overduidelijk Nelom op.
Als jij je rood-witte bril eens afzet zie je dat Nelom Ziyech gewoon opvangt. Misschien geen penalty, maar op zijn minst een indirecte vrije trap.
 
Bovenaan