30e speeldag

Jamel

Administrator
Forumleiding
Helemaal eens met Gio. Kuyt plaatst zichzelf hiermee ook boven het team. En laat hij nou juist de laatste zijn waar ik dit van had verwacht. De wissel was inderdaad logisch verklaarbaar.

Hij loopt nu ook al te janken in het AD. Irritant en aanvoerder-onwaardig. Iedereen mag gewisseld worden, behalve de grote Dirk Kuyt. Gadver.
 

Fregge

Well-known member
Als jij je rood-witte bril eens afzet zie je dat Nelom Ziyech gewoon opvangt. Misschien geen penalty, maar op zijn minst een indirecte vrije trap.

Nee, dat niet, want er is contact. Dan is het altijd een directe vrije trap. Voor zo'n overtreding op 't middenveld wordt overigens gewoon gefloten.

Kuyt mag dus niet teleurgesteld zijn dar hij gewisseld is?

Jawel, maar dan is toch het 'we doen het met z'n alle'-argument wat die heel het jaar roept nutteloos toch?
 

Joost

Well-known member
Als ik met mijn geel-zwarte bril op kijk dan maakt Nelom toch gewoon een actie richting bal&speler maar raakt geen bal en wel speler. Dan is er toch niet eens discussie dat dit een strafschop had moeten zijn?

Leuk dat-ie zijn been nog 'intrekt' maar hij vergeet wel de rest van zijn lichaam in te trekken.
 

Ivanhoe

Active member
Hij loopt nu ook al te janken in het AD. Irritant en aanvoerder-onwaardig. Iedereen mag gewisseld worden, behalve de grote Dirk Kuyt. Gadver.

Dat is natuurlijk gewoon hetzelfde bericht overgenomen door het AD. Geen handige actie van Kuyt natuurlijk, zeker met zijn ervaring verwacht je niet dat hij zoiets in de media zegt, maar laten we het ook niet groter maken dan het is.
 

de waan

Well-known member
Historie: sinds 1898

Al sinds het jaar 1898 wordt er in Nederland gestreden om de landstitel. De club die zich aan het eind van dat seizoen de allereerste kampioen mocht noemen, was Concordia uit Rotterdam. De titel werd behaald via het spelen van een kampioenscompetitie, waarin de kampioenen van de districten tegen elkaar uitkwamen. Pas met het instellen van de Eredivisie in 1956/’57 kwam een einde aan die geografische indeling. Vanaf dat seizoen speelden de sterkste clubs in ??n competitie.

Om te janken, dit stukje.

Concordia was de eerste kampioen van de westelijke eerste klasse (1889), de eerste landskampioen was RAP. De kampioenen van de districten Zuid (1914) en Noord (1917) mochten pas jaren later spelen om de landstitel en vanaf 1950 werden de competities al niet meer regionaal ingedeeld.
 

SanMark.

Well-known member
Om te janken, dit stukje.

Concordia was de eerste kampioen van de westelijke eerste klasse (1889), de eerste landskampioen was RAP. De kampioenen van de districten Zuid (1914) en Noord (1917) mochten pas jaren later spelen om de landstitel en vanaf 1950 werden de competities al niet meer regionaal ingedeeld.


Heb je al een mail gestuurd ?

Lijkt me meer dan genoeg reden om het ontslag van van Oostveen te eisen.
 

de waan

Well-known member
Zeur niet zo.

Zulke tekstjes moeten gewoon kloppen en anders moet je ze er niet op zetten. Twee minuten googelen is voldoende.
 

SanMark.

Well-known member
Zeur niet zo.

Zulke tekstjes moeten gewoon kloppen en anders moet je ze er niet op zetten. Twee minuten googelen is voldoende.

Met mijn eerste zin was ik serieus.

Ik vind ook dat zulke dingen zeker van KNVB zijde moet kloppen dus ik zou het niet vreemd vinden als je een mail zou versturen.
 
Bovenaan