de waan
Well-known member
Huntelaar schijnt geblesseerd te zijn. Dat is erger.
Als je met Robben en Depay speelt is het volstrekt zinloos een spits op te stellen.
Huntelaar schijnt geblesseerd te zijn. Dat is erger.
Er is niemand die Hansen dekt, dat Hansen uiteindelijk in de buurt van Locadia komt heeft niks te maken met het dekken van de aanvaller. Op het moment dat Bruma uitstapt is de afstand van Hansen naar Locadia meters en daarvoor heeft Locadia ook niet in de buurt van Hansen gestaan. Dus hij kan nooit hebben gezien dat Locadia hem aan het dekken was.Narsingh was al gewisseld. De Jong is de beste kopper en staat altijd bij dit soort situaties in het centrum.
Kijk de beelden er nog maar eens op na. Bruma wil Hansen dekken, ziet dat Locadia dat doet en stapt uit op het moment dat de vrijetrtap al is genomen.
Ok?, heeft hij nog meer 'fouten' gemaakt dit seizoen?
Haha, Van Beek beter dan Bruma.
Hans, het er niet mee eens zijn.
Haha, Van Beek beter dan Bruma.
De Vrij is inderdaad verder dan Bruma.
Alleen Feyenoorders vinden een constant falende van Beek beter dan Bruma.
Ok?.In ieder geval hoort de constant falende Bruma zeker niet thuis in Oranje.
Nee hoor, ik vind Van Beek ook beter dan Bruma. Bruma is meer van het niveau Veltman qua domme fouten.De Vrij is inderdaad verder dan Bruma.
Nee hoor, ik vind Van Beek ook beter dan Bruma. Bruma is meer van het niveau Veltman qua domme fouten.
Veltman is ook beter dan Bruma.
Veltman is ook beter dan Bruma.
De Vrij is inderdaad verder dan Bruma.
Jij bent dan ook stiekem een Feyenoorder.Nee hoor, ik vind Van Beek ook beter dan Bruma. Bruma is meer van het niveau Veltman qua domme fouten.
Hans!