[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

gevegt

Well-known member
Als Elia dit weekend zijn debuut maakt bij Feyenoord, neem ik aan dat hij ook de linksbuiten van Oranje is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Geen zorgen want Bruma is erbij. Eerste berichten waren trouwens dat het mee valt.
 

Janssen

Well-known member
Bruma zoals afgelopen weekend is niet minder dan bijvoorbeeld Vlaar, dus ik maak me nog niet zo'n zorgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan ben ik het wel met je eens. Bruma is niet minder dan een geblesseerde en clubloze Vlaar.
 

Pascallovic

Well-known member
Dan ben ik het wel met je eens. Bruma is niet minder dan een geblesseerde en clubloze Vlaar.
Gezien wat Bruma deed bij de 2-2 tegen ADO Den Haag heb ik toch liever een geblesseerde en clubloze Vlaar. Anders gooien we gewoon van Beek of van Dijk erin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gezien wat Bruma deed bij de 2-2 tegen ADO Den Haag heb ik toch liever een geblesseerde en clubloze Vlaar. Anders gooien we gewoon van Beek of van Dijk erin.

Sven the Man is inderdaad velen malen beter dat Bruma. Van Dijk heb ik al een hele tijd niet zien spelen, maar was in zijn Groningen tijd al beter dan Bruma. Hij schijnt in Glasgow niet slechter te zijn geworden.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat deed Bruma verkeerd?
Van de hele situatie weglopen naar de rand van de 16 meter, zonder dat de bal/tegenstander daar ook maar naartoe leek te gaan. Zelfs lucht dekken was er niet bij. Hij had de keeper mogen hinderen, want hij was de dichtstbijzijnde PSV-er, maar ontweek de keeper.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Van de hele situatie weglopen naar de rand van de 16 meter, zonder dat de bal/tegenstander daar ook maar naartoe leek te gaan. Zelfs lucht dekken was er niet bij.
Wie moest hij dekken dan?
Het lijkt me trouwens logisch dat er een speler richting de zestien gaat voor de afvallende bal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wie moest hij dekken dan?
Het lijkt me trouwens logisch dat er een speler richting de zestien gaat voor de afvallende bal.

Een centrale verdediger hoort natuurlijk voor het duel/hectiek te gaan. Die afvallende bal is voor een kleine buitenspeler.
 

gevegt

Well-known member
Hij stond er het dichtste bij van alle PSV-ers maar ontweek hem/liet hem lopen.

Locadia dekte Hansen al.
Of had hij dubbele dekking moeten geven en een afvallende bal aan de tegenstander laten?

Het enig wat er eventueel mis ging, is dat men niet op de situatie gerekend had en de organisatie daardoor niet perfect liep.
 

JMD

Well-known member
Een centrale verdediger hoort natuurlijk voor het duel/hectiek te gaan. Die afvallende bal is voor een kleine buitenspeler.

Precies. Een Narsingh ofzo moet naar rand 16 lopen zodat een counter eventueel opgestart kan worden. Bruma hoort in de 16 te blijven.

Huntelaar schijnt geblesseerd te zijn. Dat is erger.
 

gevegt

Well-known member
Narsingh was al gewisseld. De Jong is de beste kopper en staat altijd bij dit soort situaties in het centrum.
Kijk de beelden er nog maar eens op na. Bruma wil Hansen dekken, ziet dat Locadia dat doet en stapt uit op het moment dat de vrijetrtap al is genomen.

Ok?, heeft hij nog meer 'fouten' gemaakt dit seizoen?
 
Bovenaan