[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

RickPSV

Active member
2 dingen snapte ik en iedereen gisteren in t stadion niet, Huntelaar eruit voor Bruma? Had dan Wijnaldum of Klaassen voor Riedewald gedaan... en ook op t laatst Promes inbrengen snapte ik niet, had L De Jong of van Persie moeten zijn.
 

Fabian

Active member
2 dingen snapte ik en iedereen gisteren in t stadion niet, Huntelaar eruit voor Bruma? Had dan Wijnaldum of Klaassen voor Riedewald gedaan... en ook op t laatst Promes inbrengen snapte ik niet, had L De Jong of van Persie moeten zijn.

Ik was lekker met drie verdedigers gaan voetballen. De angst regeerde. Had Van der Wiel eraf gehaald. Dan had je achterin gestaan met De Vrij, Blind en dan inderdaad Riedewald.

Om het gevegt naar de zin te maken: vooruit, Bruma had ook gekund (hij zat om onverklaarbare redenen nu eenmaal op de bank).
 

De Wolf

Well-known member
Waarom vervang je Robben niet direct voor Van Persie.

Of Van Persie direct voor Huntelaar
 

Janssen

Well-known member
Mee eens. Narsingh wordt ik ook als PSVer niet vrolijk van.

In een wedstrijd als gisteren komt Narsingh te vroeg aan de bal, dan heb je er niks aan. Had je beter Van Persie op rechts kunnen zetten want er zat toch al geen enkele lijn in.
 

Batigoal

Well-known member
Ik was lekker met drie verdedigers gaan voetballen. De angst regeerde. Had Van der Wiel eraf gehaald. Dan had je achterin gestaan met De Vrij, Blind en dan inderdaad Riedewald.

Om het gevegt naar de zin te maken: vooruit, Bruma had ook gekund (hij zat om onverklaarbare redenen nu eenmaal op de bank).

Riedewald of Bruma maakte niet uit; die heeft ons niet de nederlaag gekost. Blind moet wel totaal in paniek zijn geweest om 3 buitenspelers op het veld te hebben staan voorin.
 

Abubakari

Well-known member
Ik moet Blind nageven dat hij in elk geval een behoorlijk logische opstelling heeft gemaakt. Ik heb er dus wel vertrouwen in.

Hup!!

Ik had Blind centraal gezet en Anita hangend op linksback, maakt tegen zo'n tegenstander toch niet uit. Heb je in balbezit meteen je extra middenvelder.

Voor de rest niks geks inderdaad.

DVK op zijn best, het er vooraf mee eens zijn, het achteraf volledig afzeiken.:duim:
 

Abubakari

Well-known member
Nou, goed nieuws, ik check net mijn mail, ik heb een boek gewonnen, ik laat het wel naar Danny Blind opsturen:

Gefeliciteerd!

U bent de gelukkige winnaar van het boek:
Louis Van Gaal, hoe smeed je wereldkampioenen? Door Jeroen Visscher & Jurgen Frumau.

Het boek ontvangt u binnen twee weken.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw cadeau.



Met vriendelijke groet,

Anita Middelkoop
 

Abubakari

Well-known member
Het gezeik richt zich op de wissels en op het spel. Maar daar hadden we dus vantevoren al over moeten klagen en anders moet je stil zijn.

Het gezeik richt zich ook op de basislaats van van der Wiel. Op Klaassen als verdedigende middenvelder. Op Cillissen in de basis ipv Krul. Op BMI in de basis. Op Daley Blind (dat die uberhaupt verwekt is volgens jou).
Enzovoort.
 

Fabian

Active member
Zeiken over het zeiken.... Tja. Lees er dan lekker overheen. Alsof de kritiek onterecht is.
 

Abubakari

Well-known member
Zeiken over het zeiken.... Tja. Lees er dan lekker overheen. Alsof de kritiek onterecht is.

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik het komisch vind dat sommige mensen het voor de wedstrijd nog helemaal zagen zitten in die opstelling en het 90 minuten later opeens een kutopstelling vinden.

De kritiek op Blind is verder 100% terecht hoor. Al vrees ik dat het uiteindelijk lood om oud ijzer is. We hebben gewoon niet heel veel beters. Dit deed mij heel erg aan een EC wedstrijd van een NLse club denken. Domme -slim uitgelokte- rode kaart, domme penalty tegen, weinig cre?eren, ook in de 26 minuten dat robben mee deed was IJsland gevaarlijker.

Maar goed, wat Blind bedacht heeft heeft nou ook niet echt veel geholpen, om het maar eens mild uit te drukken.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
DVK op zijn best, het er vooraf mee eens zijn, het achteraf volledig afzeiken.:duim:

Een stukje verderop had je gelezen dat ik het vooral over het middenveld en de aanval had. Daar blijf ik bij dat dat er logisch uit zag. Al wist ik toen nog niet dat Klaassen als VM speelde, in plaats van Sneijder.

Het wisselbeleid was dramatisch. Evenals het opstellen van Van der Wiel en BMI.
 

Abubakari

Well-known member
Een stukje verderop had je gelezen dat ik het vooral over het middenveld en de aanval had. Daar blijf ik bij dat dat er logisch uit zag. Al wist ik toen nog niet dat Klaassen als VM speelde, in plaats van Sneijder.

Het wisselbeleid was dramatisch. Evenals het opstellen van Van der Wiel en BMI.

Jij bent sowieso altijd enthousiast positief over vrijwel alles en hebt nog wel eens iets van nuance in je posts, ik heb het dan ook niet over jou persoonlijk maar meer over de reacties in het algemeen, binnen twee uur van "prima opstelling, 6-0" naar "lynchen, die dorpsidioot".
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij bent sowieso altijd enthousiast positief over vrijwel alles en hebt nog wel eens iets van nuance in je posts, ik heb het dan ook niet over jou persoonlijk maar meer over de reacties in het algemeen, binnen twee uur van "prima opstelling, 6-0" naar "lynchen, die dorpsidioot".

Weet je, je hebt nog gelijk ook. Toen ik gister tijdens de wedstrijd los ging dacht ik bij mezelf ook, lekker hypocriet weer.

Misschien zijn we gewoon niet zo goed meer en maakt het niet zoveel uit wie er spelen. Dat kan natuurlijk ook.
 
Bovenaan