[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

gevegt

Well-known member
Met alle respect is Karsdorp wel beter dan Van der Wiel. Net zoals Janmaat en Verhaegh en waarschijnlijk nog wel een paar beter zijn. Hoe verzin je het om iemand die bij PSG op de tribune is gezet op te roepen.

Ik ben dan ook serieus. Dost is beter dan de Jong en Karsdorp is 100x beter dan vdWiel en heb je veel meer mogelijkheden.
 

Maasveld

Well-known member
Dat worden natuurlijk weer twee supergetalenteerde Ajacieden van misschien wel de beste selectie ooit.

En De Man Die Niet In Oranje Mag Spelen....die lacht zich slap bij Southampton.
Tja, hij heeft al een paar keer meegetraind maar schijnbaar is dat niet geweldig bevallen.
 

Susa

New member
Wij zijn ook niet meer zo goed lijkt me.

Het is schrijnend om te zien dat al het voetbal vermogen van gold old Sneijder moet komen.
 

Fabian

Active member
Ik ben geen Huntelaar-fan, maar ik had hem nu wel laten staan. Je weet dat je ook met tien man tegen IJsland niet veel hebt aan het counterspelletje. Beter dat je dan iemand hebt die kopsterk is en dan nog eens een duel wint. Voor mij part gooi je De Jong erin.
Maar je wint het niet met de Narsinghetjes en de Promesjes van deze wereld tegen het verdedigende blok van IJsland. Zeker niet wanneer het moet.

Natuurlijk de meest domme rode kaart ooit van BMI. Beschamend. Nooit meer oproepen.

Maar het was geen wijze les, want toen kwam de meest domme tackle ooit van Vd Wiel. Waarom daar zo dom tackelen? Zo heel gevaarlijk was de situatie ook niet. Zo ongelooflijk stom.

Het is teveel aan domheid om ook maar het EK te verdienen.

Robben ook weer geblesseerd... De man van glas is weer terug. En daar gaat je nieuwe aanvoerder.

Het is een totaalplaatje dat sinds het WK doorsuddert. Neverending story met telkens dezelfde verhaallijn.

Het helpt niet dat je een bondscoach hebt die niet de juiste beslissingen neemt wanneer het er toe doet.
 

gevegt

Well-known member
Ik ben geen Huntelaar-fan, maar ik had hem nu wel laten staan. Je weet dat je ook met tien man tegen IJsland niet veel hebt aan het counterspelletje. Beter dat je dan iemand hebt die kopsterk is en dan nog eens een duel wint. Voor mij part gooi je De Jong erin.
Maar je wint het niet met de Narsinghetjes en de Promesjes van deze wereld tegen het verdedigende blok van IJsland. Zeker niet wanneer het moet.

Natuurlijk de meest domme rode kaart ooit van BMI. Beschamend. Nooit meer oproepen.

Maar het was geen wijze les, want toen kwam de meest domme tackle ooit van Vd Wiel. Waarom daar zo dom tackelen? Zo heel gevaarlijk was de situatie ook niet. Zo ongelooflijk stom.

Het is teveel aan domheid om ook maar het EK te verdienen.

Robben ook weer geblesseerd... De man van glas is weer terug. En daar gaat je nieuwe aanvoerder.

Het is een totaalplaatje dat sinds het WK doorsuddert. Neverending story met telkens dezelfde verhaallijn.

Het helpt niet dat je een bondscoach hebt die niet de juiste beslissingen neemt wanneer het er toe doet.

Ik mis en flame richting Bruma.
 

Eef de Kip

Well-known member
IJsland gaf dus wel de ruimte weg?

Niet zo mierenneuken, er ontstond meer ruimte omdat ze tegen 10 man iets verder vooruit durfden te spelen ipv compact op eigen helft af te wachten. Dat er op geen enkele manier gebruik van wordt gemaakt daar kan ik verder ook niets aan doen.
 
Bovenaan