[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Satyr

Administrator
Forumleiding
Doet vooral zeer thuis op de bank als je ziet dat het ook anders had gekund en de grote baas voortdurend verkeerde keuzes maakt.
Spelers opstellen die bij hun club niet spelen, verkeerd reageren op dingen die tijdens de wedstrijd gebeuren (blessure, wisselen na de rode kaart, niet wisselen en later verkeerd wisselen na de achterstand)

Dit ja. Ik zat meer aan 'Blind, domme, laffe hondenlul' te denken, maar dit is ook goed.
 

JMD

Well-known member
Robben vervangen door Narsingh kan nog, zelfde positie, alhoewel ze natuurlijk anders spelen (Robben komt vooral naar binnen, Narsingh probeert vooral buitenom, maar dat lukt hem toch zelden), Promes had ook gekund.

Maar dan: waarom wissel je je spits die als enige daar een beetje lengte kon inbrengen? Wissel idd Narsingh of haal VdWiel eruit voor een centrale verdediger. Bruma er als verdediger in kon ik me voorstellen, maar niet voor wie hij kwam.

En dan met nog 10 minuten te gaan gooi je er een kabouter in. Tegen bomen van kerels.

Laten we stellen dat het debuut van Blind niet gelukkig is geweest, dat kwam deels door zaken waar hij niks aan kon doen (rode kaart, blessure Robben), maar hij reageerde er tactisch absoluut niet goed op.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pffff, Blind gaat in de verdediging bij Jack. Hij heeft nog steeds niet door dat hij het verneukt heeft voor ons liefhebbers. Vuile lafbek!!!!
 

Maasveld

Well-known member
Die De Vrij gebruikt zijn linkerbeen ook alleen maar om mee te lopen. Die moet echt nooit meer op links centraal spelen. Zondag zal hij daar dus wel staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
[3 sept 2015] Nederland - IJsland, EK Kwalificatie

Wat een ellende.

Dirk Kuyt dan maar oproepen voor de klus in Turkyem :wtf:

Die heeft Gertrude zijn koffer al laten pakken. Voor welke positie eigenlijk?
 

erka

Well-known member
Ben het niet zo vaak eens met die gast met dat haar uit een elektrocuteermachine, maar nu wel.
 

gevegt

Well-known member
Blind vindt het logisch om nog een vleugelspits en een verdediger op te roepen voor de volgende wedstrijd.
 
Bovenaan