2e speelronde

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geen goede commentator inderdaad, hij is druk met van alles behalve de wedstrijd. Toch kan ik regelmatig een glimlach niet onderdrukken nav zijn commentaar.

Verreweg de beste commentator juist. Voor zijn verhalen zet ik mijn tv aan.

Wat een kans voor Fischer. Pfff. Zenuwen!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is de Vincent Janssen die ik ken van Almere. Vooral heel erg veel kansen missen. En dan maakt hij zo de 2-3 en zegt iedereen, ooooh goeie spits!!!

Kramer wordt dit seizoen met drie spitsen vergeleken. Hoe gaat hij het doen ten opzichte van Te Vrede, Havenaar en Janssen. Havenaar zal hij wel voorblijven. Die andere twee weet ik zo nog niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior vol voor de winst. En de kansen zijn er ook, maar hij wil er maar niet in.
 

JMD

Well-known member
Verreweg de beste commentator juist. Voor zijn verhalen zet ik mijn tv aan.
Ik zet ook voor hem en zijn verhalen de TV aan ja, maar dat maakt hem nog geen goede commentator.

Sierd zou het ook goed doen in het theater.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Afgelopen. Groenendijk toont zich een erg tevreden man, dat stemt me wat verdrietig. Want Excelsior had hier moeten winnen. Maar goed, vooraf zou je met een punt tegen AZ niet ontevreden zijn, dat is ook weer zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Afgelopen. Groenendijk toont zich een erg tevreden man, dat stemt me wat verdrietig. Want Excelsior had hier moeten winnen. Maar goed, vooraf zou je met een punt tegen AZ niet ontevreden zijn, dat is ook weer zo.

Ik heb nog steeds geen best gevoel bij Groenendijk. Rechtstreeks eruit zal niet gebeuren, omdat De Graafschap in de competitie zit. De playoffs ontlopen zal een hele opgave worden.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Excelsior vol voor de winst. En de kansen zijn er ook, maar hij wil er maar niet in.
Ik ben vooral blij dat er voor het eerst sinds tijden weer eens niet mis ging in de laatste 5 minuten. Het zelf op de aanval blijven spelen lijkt nu een betere tactiek te zijn dan het krampachtig blijven verdedigen, bovendien is het heel leuk om te zien.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik heb nog steeds geen best gevoel bij Groenendijk. Rechtstreeks eruit zal niet gebeuren, omdat De Graafschap in de competitie zit. De playoffs ontlopen zal een hele opgave worden.
Vorig jaar ging Excelsior voor plaats 15, ik vrees dat dit jaar plaats 17 (boven De Graafschap) het hoogst haalbare is. Tenzij het helemaal mis gaat bij de 2 clubs uit Twente.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Drie transfervrije aanwinsten van ADO maken het waar. Knap gedaan van de beleidsmannen daar.
 

Fabian

Active member
Het is wel altijd geinig om hem te horen. Heb nog steeds sympathie hoeveel hij met zijn capaciteiten uit zijn carri?re heeft gehaald.

Maar ik vind wel dat Feyenoord terecht afscheid had genomen. Daar doet zijn start bij ADO niets aan af.
 
Bovenaan