2e speelronde

JMD

Well-known member
Ik haal de opmerking straks weer weg ...

Helaas heb jij het al gequote.

:duim:

JFK nu ook...


2 duels gespeeld, 6 punten, 5 goals voor, 0 tegen.
Kon slechter voor Ajax... Alleen dat duel tegen Rapid Wien, en als je niet doorkomt tegen die Tsjechen heb je er natuurlijk helemaal geen moer aan...
 

JMD

Well-known member
4 van de laatste 5x leed AZ puntverlies op Woudestein, dat dreigt 5 in 6x te worden. Des te pijnlijker voor Feyenoord dat afgelopen mei die 6e keer was waardoor Feyenoord de EL misliep.
 

Max

Administrator
Forumleiding
4 van de laatste 5x leed AZ puntverlies op Woudestein, dat dreigt 5 in 6x te worden. Des te pijnlijker voor Feyenoord dat afgelopen mei die 6e keer was waardoor Feyenoord de EL misliep.

Feyenoord stond vijf wedstrijden voor het einde iets van acht punten voor op AZ met een veel beter doelsaldo. Ik denk dat er iets meer is misgegaan dan Excelsior die open huis hield tegen AZ.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord stond vijf wedstrijden voor het einde iets van acht punten voor op AZ met een veel beter doelsaldo. Ik denk dat er iets meer is misgegaan dan Excelsior die open huis hield tegen AZ.

Dat zeker, maar dan zit het ook niet mee... Als AZ punten had verspeeld daar net als de andere keren was Feyenoord gewoon 3e ge?indigd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zeker, maar dan zit het ook niet mee... Als AZ punten had verspeeld daar net als de andere keren was Feyenoord gewoon 3e ge?indigd.

Gewoon wil ik het niet noemen. Dan waren we derde ge?indigd dankzij Excelsior die AZ van de punten hield en de tegenstander van Vitesse die Vitesse geloof ik op een gelijk speel hield.
 

JMD

Well-known member
Pikante duels nu voor Twente: eerst uit tegen provinciegenoten Zwolle en Heracles, vervolgens Ajax op bezoek...
 

De Groene Scout

Well-known member
Selectie van Twente is meer dan voldoende, dan kan het dus toch echt maar aan 1 iemand liggen.
Iedereen kan hoog en laag springen, maar Schreuder moet er echt uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daar is de gelijkmaker al. Godsamme man.

Excelsior, Excelsior. Wat doet je jezelf weer tekort.
 
Bovenaan